Where to go? børn 1½-3½ år....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

mariamiss6

Ja, hvor skal 2 voksne og 4 børn tage hen på en billig oplevelses tur?

Vi ville rigtig gerne klappe mange forskellige dyr, men jeg synes det er svært at finde STEDET

Vi har til sammen 4 børn i aldrene 1½- 3½ år, så det skal være let fordøjeligt og bestemt ikke kun "se på". Meget gerne noget med at røre nogle forskellige dyr, og helst ikke kun gnavere

Vi er nået til at det måske skal være en rigtig god og kompetent besøgsgård, men hvilken?

Vi bor i henholdsvis Frederiksværk og Frederikssund, så det må meget gerne være noget i nærheden... Bare sådan at det ikke tager flere timer at komme ud og hjem, hvis nu ungerne bliver for trætte eller i den dur....

Håber på masser af gode forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

mor_sabina

Har lige opdaget stedet ikke særlig langt fra os, så nu har jeg købt årskort så vi kan tage derud efter dp en times tid. Der er virkelig skønt og en super legeplads

Men det er jo lige en smuttur for jer til Jylland i Hobro

Men til andre der har brug for et tip så er Hobro Mini Zoo altså bare lige sagen

Anmeld

18. juli 2010

mor_sabina

Men tror der er noget på sjælland der hedder evaslandsted.dk prøv lige at se hvor det er, måske det rammer plet

Anmeld

18. juli 2010

smokin

Jeg vil foreslå bondegårdstur - min svigerindes dreng på 2 år er helt vild med det. Så klapper man alle dyr på bondegården og lærer om dem

Anmeld

18. juli 2010

smokin

Zette skriver:

Jeg vil foreslå bondegårdstur - min svigerindes dreng på 2 år er helt vild med det. Så klapper man alle dyr på bondegården og lærer om dem

http://www.oplevelsesgaver.dk/bondegaardstur-p-242 .html?cPath=112

Anmeld

18. juli 2010

mariamiss6

Smidstrup var faktisk den gård vi havde tænkt os at tage til, hvis ikke vi fandt noget andet spændende....

Evas landsted har dejligt mange dyr, og det ser godt ud, men målgruppen er vidst mest de store børnehavebørn

Anmeld

18. juli 2010

mor_sabina

mariamiss6 skriver:

Smidstrup var faktisk den gård vi havde tænkt os at tage til, hvis ikke vi fandt noget andet spændende....

Evas landsted har dejligt mange dyr, og det ser godt ud, men målgruppen er vidst mest de store børnehavebørn

Ok men så har i noget til senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.