Nældefeber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.162 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

Frejasmor

Vi opdagede nogle røde plamager med en hvid prik på Freja i dag, men de forsvandt og dukkede op andre steder.

Læste at det kunne være nældefeber, så jeg ringede til lægevagten, og han synes vi skulle komme ind, så han kunne se det.

Vi kører afsted, og da vi så kommer ind er alle pletter helt væk...

Han kan jo så ikke sige hvad det kan være, så vi kører hjem igen, på vj hjem kommer de igen, men ikke så voldsomt, kun tre små røde plamager.

Vi fik en halv allergi pille som vi kunne give hende hvis det kom igen.

Men er ikke helt sikker på om jeg skal give hende den når der næsten ikke er noget.

Hun er selvfølgelig faldet i søvn nu, så det er jo lidt svært nu, men ville i give jeres den halve pille??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Happiness

Jeg har godt nok ikke selv børn, men jeg har selv oplevet nældefeber mnage gange!

Hvis hun ikke virker generet af det, så synes jeg ikke at I skal give hende den.

De gange jeg har valgt at tage en pille, er kun når det enten har kløet som bar pokker, eller hvor det var sat sig ved luftvejene. (får det en gangimellem ved hals og hoved)

Men læg mærke til hvordan hun reagere.

Anmeld

17. juli 2010

Frejasmor

Hun har slet ikke virket generet af det og ved jo heller ikke om det er nældefeber..

hun er kun 11 mdr, så er ikke så vild med at skulle give hende den.

Anmeld

17. juli 2010

wamse

Jeg ville ikke give pillen, når der ikke er ret meget nu. Hvis det brød ud igen, ville jeg så gøre det.

Det lyder som nældefeber, har haft 2 børn med det.

Anmeld

17. juli 2010

Happiness

Så synes jeg ikke du skal give hende den. Det er jo "kun" i tilfælde af irritation eller andet den skal gives. Og nu hvor hun sover virker det ikke som hun er generet af den, som du også selv siger. Se tiden an. Og så behold den, hvis nu hun skulle blive generetaf det bnår hun vågner. Men ved mig plejer det at stilne af efterhånden. Så mon ik hun er frisk når hun vågner

Har forresten været generet af det siden jeg var 3 måneder, og har kun fået meget få piller mod det som barn. (har mange allergier!) Og det er også sjællent jeg tar dem som voksen.

Anmeld

17. juli 2010

KarinaIda

Hej.. Jeg har selv nældefeber, og har haft det i nogle år nu.. Og sådan som du beskriver det, så vil jeg sige det er nældefeber!! men i og med din datter ikke er ældre, så ville jeg ikke give hende pillen, og da slet  ikke hvis hun ikek virker generet af det...

Men det du kan gøre for og få det til og forsvinde lidt hurtigere, er og tage noget af alt tøjet af hende, hvis hun har for meget på... For det kommer som regel af, at kulde og varme mødes, og kroppen ikke kan finde ud af om den fryser eller har det varmt...

Anmeld

17. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Nikoline har haft nældefeber et par gange, med høj feber osv... Hun fik lidt Clarityn...
Jeg synes heller ikke du skal give noget så længe jeres datter ikke plages af det

Anmeld

18. juli 2010

Frejasmor

Tak for alle jeres svar

Da hun vågnede i morges var der ingenting, og det har der ikke været hele dagen, men her til aften havde hun en lille prik på kinden og en på hvert lår, men hun er stadig ikke påvirket af det eller har feber.

Sådan noget nældefeber er det noget hun så har resten af livet??

Anmeld

18. juli 2010

<3

Noget vokser de fra og andet bliver Dejligt svar ikke

Jeg er ikke overbevist om at det er nældefeber. Mit nældefeberudslæt plejer at vare dage ad gangen. Og når man klør på det bliver udslættet helt hvidt og hæver op. Det kan endda gøre ondt når det er hævet men ligeså snart det er faldet igen så klør det igen.

Hvis hun ikke virker generet af det eller har feber så ville jeg se tiden an som de andre også siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.