Mine tvillingedrenge 19+2.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

VIPpigen

Hvor er det vidunderligt at se... Tillykke med de 2 små drenge... Kan godt forstå du glæder dig... Hele 2 stk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Vial

mullesmith2 skriver:

Ja det er også først helt sikkert her efter sidste scanning i tirsdags at det er drenge. Nej det med navne er sku svært. Men har da tænkt lidt på Tobias, Emil, Anders. Jeg er så kræsen med navne så det er svært. har du tænkt på nogen?

Det er nogle flotte navne.

Jamen, hvis du er kræsen, så er du sikkert ikke vilde med mine naven. De blev besluttet omkring den dag de blev kønsscannet. Jeg havde jo tænkt dem igennem inden - og skal jeg ikke blive enig med en mand om navne. .hehe.

Min pige skal hedde Viola og min dreng Alvin

Anmeld

19. juli 2010

mullesmith2

KaMa skriver:

Det er nogle flotte navne.

Jamen, hvis du er kræsen, så er du sikkert ikke vilde med mine naven. De blev besluttet omkring den dag de blev kønsscannet. Jeg havde jo tænkt dem igennem inden - og skal jeg ikke blive enig med en mand om navne. .hehe.

Min pige skal hedde Viola og min dreng Alvin

Jeg syntes det er nogen søde navne men var aldrig kommet på dem selv  Jeg er mest til sådan nogen almindelige navne som der egentlig er mange der hedder, men jeg tror ikke jeg kan beslutte mig for navne før de er født. Skal lige se hvem de ligner, de skal jo passe til navnet hehe tror vi ender med Emil og Tobias.

Anmeld

19. juli 2010

Vial

mullesmith2 skriver:

Jeg syntes det er nogen søde navne men var aldrig kommet på dem selv  Jeg er mest til sådan nogen almindelige navne som der egentlig er mange der hedder, men jeg tror ikke jeg kan beslutte mig for navne før de er født. Skal lige se hvem de ligner, de skal jo passe til navnet hehe tror vi ender med Emil og Tobias.

Vi har jo alle noget med navne og specielt, hvis vi kender nogle, der hedder det.

Tobias er et navn for mig, der står for en kamp lækker dreng!! Så go for it. Emil er også et dejligt navn. Kender bare ikke rigtig nogle tæt på, der hedder de (andet end at en af Smillalunas lækre drenge hedder det.. hehe..).

Har du set dem?

Anmeld

20. juli 2010

mullesmith2

KaMa skriver:

Vi har jo alle noget med navne og specielt, hvis vi kender nogle, der hedder det.

Tobias er et navn for mig, der står for en kamp lækker dreng!! Så go for it. Emil er også et dejligt navn. Kender bare ikke rigtig nogle tæt på, der hedder de (andet end at en af Smillalunas lækre drenge hedder det.. hehe..).

Har du set dem?

ja så lige hendes billeder af de små drenge. de er bare for skønne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.