Fastelavnstøj voksne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.819 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. januar 2008

Honningblomst

Jeg er så heldig at starte i praktik lige når det er fastelavn og på den skole jeg skal ud, der skal de voksne også klædes ud...rigtig hyggeligt og sjovt, med egen tønde når børnene er gået hjem osv.:)
Men hvad pokker skal jeg dog finde på at klæde mig ud som...??? Nogle idéer til gode, sjove, anderledes og nemme udklædninger?
Håber I kan hjælpe mig....:S
Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2008

Pia.

Hej Eva,

Lyder da super sjvot. . . det har jeg også en gang prøvet *GG*

Hvad med en børnehue ;) har et super billede af dig med sådan en på *GG*
Nej spøg til side, jeg var klovn, men det er jo nok ikke anderledes nok, hvis du gerne vil have det skal være noget andet, end det alle de andre kommer med ... Håber du finder noget der lige passer til dig :)

Rigtig god fornøjelse.

Knus Pia.

Anmeld

30. januar 2008

Honningblomst

:)) ja, den hue var sgu ellers fin til mig...;) men så tror jeg gerne jeg vil have dig ved min side.
Har tænkt lidt på bare at være sørøverpige...så kan jeg låne klap og tørklæde fra Konrads udklædnong og drengene har jo sværd.
Men hvordan pokker ser en pigesørøvers tøj ud??(?)
Håber det bliver sjovt...men en meget god måde lige at se alle underviserne på, hvis jeg da kan se hvem der er hvem.:D
Går det ellers godt. Spændende med mads på fredag..der han starter, ikke?? eller var det først mandag??..
har måtte slette min msn, da den lavede kludder...:@ derfor jeg ikke har været på..
knus...

Anmeld

30. januar 2008

SaNiNa

:)) ja, den hue var sgu ellers fin til mig...;) men så tror jeg gerne jeg vil have dig ved min side.
Har tænkt lidt på bare at være sørøverpige...så kan jeg låne klap og tørklæde fra Konrads udklædnong og drengene har jo sværd.
Håber det bliver sjovt...men en meget god måde lige at se alle underviserne på, hvis jeg da kan se hvem der er hvem.:D
Går det ellers godt. Spændende med mads på fredag..der han starter, ikke?? eller var det først mandag??..
har måtte slette min msn, da den lavede kludder...:@ derfor jeg ikke har været på..
knus...

ang msn du skal hente den nye verison det gjorde vi og så vi der ikke kluder i den her os os mere.

sanne

Anmeld

30. januar 2008

Pia.

Lyder som en god idé *S*
Bare godt med rød læsestift og blåt på øjnene, sådan ser jeg en piratsørøver-(Eva)pige for mig...

Skal jeg tage med - så finder vi lige huerne frem *GGG* - Vi ville vinde for årets bedste kostyme kun med de huer, eller er det mon årets grimmeste kostyme. . . ? Hi Hi !!!

Nu får jeg helt lyst til at se på ferie billeder ;)

Mads starter først tirsdag, planen var mandag, men der holder de fastelavns fest og det syntes jeg er lige voldsomt nok. . . vi har været på besøg et par gange nu, plus han gerne er med når vi henter de store. Han virker som om det er enormt spændende, men jeg er der jo også.
Jeg er bare så nervøs for hvordan det skal gå, syntes han er så lille :( - men han kommer sikkert til at elske det, han er god til nye ting, så mon ikke det her lige er ham, han er meget glad for en voksen der over, og hun er på hans stue, så det er perfekt, han løber gerne hen og sankker med hende når jeg henter de store.

Hvordan har I det ?

Knus Pia.

Anmeld

30. januar 2008

Pia.

Hej sanne...

Ja her har jeg også måtte hente den nye, da der gik kluder i den gamle, så Eva, tror Sanne har ret *S*

Anmeld

30. januar 2008

SaNiNa

vi hvad utrolig man problemer med at når vi skrev med nogle loggede den af og vi kunne ikke komme på igen ellers kom der en kasse hvor der stod at der var en fejl og så kunne man sendt fejlen eller undlad at sende fejlen.

men den nye version er rigtig god har ikke haft problemer siden...

håber du får det vil at virke eva.

sanne

Anmeld

30. januar 2008

SaNiNa

knus...

hvad med at være hende med skån armer kan ikke lige huske hvad hun hedder hytte et eller andet. det er da anderledes

Anmeld

30. januar 2008

Mimic

ja kirsten hyttemeier,,,??? he he det var da en superide:) hvad med at være lampeskærm... det var min kæreste(L) den laves ved at man folder noget spraglet bogpapir ig golder lige som man folder en vifte, som man istedet folder til en plisseret lampeskærm... eller hvad med skraldespand..?? tag en brun papirssæl, og klip hul i bunden til hovedet og hul i siderne så du kan bevæge armene, derefter limer du en masse "affaldsting" på såaom rengjorte kartoner, tomt slik papir osv, husk at lime det fast på skuldrene så det ser ud som en fyldt skraldespand og lidt ned af posen, sæt evt lidt "skrald# i håret.... ved det er nogle vanvittige ideer, men elsker fastelavn og elsker at finde på sjove dragter...:$ håber de kan bruges knus linda der har en forfærdelig tandpine lige pt:'(

Anmeld

30. januar 2008

Mimic

hallo der sku stå "og folder" ikke "ig golder":$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.