Vennepar nær Silkeborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

havenielsen

Vi er en lille familie på 3, 4 til januar, vi har en datter på 2 år, og ved endnu ikke hvad den næste bliver. Vi er selv 25 og 26, vi søger nogle vennepar i nærområdet som vi kan tage på ture med med, spise noget god mad med, og bare snakke og hænge ud sammen med.

Håber og høre fra nogen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det lyder drøn hyggeligt!

Min kæreste og jeg er desværre lige flyttet FRA Silkeborg (Gjern), men ellers ville vi da meget gerne have lavet en masse sjove, hyggelige og spændende ting sammne med Jer!

Vi kommer stadig en del til området da Daniels familie stadig bor der, men til hverdag slår vi altså vores folder i Nordsjælland...

Prøv at skrive til MoarJ herinde! De bor, så vidt jeg husker, i Virklund!

Knus Caroline

Anmeld

18. juli 2010

havenielsen

Tak for svaret og tak for linket :-), det var da ærgeligt I er fraflyttet, sådan en skøn by, men vi håber I har fundet jer tilrette det nye sted :-)..

Henrik og Sabrina

Anmeld

21. juli 2010

Tama

Hejsa

Vi bor godt nok ikke i silkeborg men i herning men ved ikke om det er for langt væk fra jer ?

Vi er mobile og altid dejligt at møde nye mennesker 

Anmeld

21. juli 2010

Mira0911

havenielsen skriver:

Vi er en lille familie på 3, 4 til januar, vi har en datter på 2 år, og ved endnu ikke hvad den næste bliver. Vi er selv 25 og 26, vi søger nogle vennepar i nærområdet som vi kan tage på ture med med, spise noget god mad med, og bare snakke og hænge ud sammen med.

Håber og høre fra nogen.

Hejsa...

Vi bor i Silkeborg - Retter sagt Virklund... :)

Vi er helt klart med på at mødes og hænge ud sammen, vi savner virkelig at hænge ud med nogen, lave god mad, komme på ture osv... Vi har Julie på 17 mdr... Jeg selv er 25 (26 til september), jeg er i aktivering til hverdag, skal forhåbentligt i praktik til September.. Min kæreste Allan er 33 arbejder på møbelfabrik til hverdag...

Hvis I er interessede, så skriv endelig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.