Fede drengenavne - hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.465 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

Fru.Mäes <3

... Vi skal jo have en bette dreng - men navne er vi sku ikke helt sikre på endnu

SÅ ville høre, om nogen af jer har nogle FEDE drengenavne - så I vil dele med os andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Kaufie

Hvis vores var en dreng skulle han havde heddet Victor - som vi synes passer godt med William.

Ellers var mine favorit drengenavne:

Tristan
Rune
Storm

Men dem var manden slet ikke med på.

Tilgengæld er vi på bar bund med pigenavne... 

Anmeld

19. juli 2010

Fru.Mäes <3

Ha ha - her er det lige omvendt - vi har en masse pige navne, og var osse blevet enig om et navn, hvis vi fik en pige

Er tosset md følgende navne:

Milja

Silja

Silje

Enya

Leonora

Anmeld

19. juli 2010

Sky

Nu bliver vores jo en pige, men hvis det var blevet en dreng skulle han hedde Anthon...Og det skal han stadig hvis den næste bliver en dreng

Anmeld

24. juli 2010

Tanja Hedelund Jensen

Nu ved jeg ikke hvad vi skal have, men tror måske selv at det bliver en dreng og vi er også lidt på bar bund... specielt fordi vi gerne vil have at navnet starter med C eller T lige som os, men der har da været et par stykker på tale fx.

Cato
Toke
Theis
Claes

I må gerne komme med nogle bud på andre nave og også gerne kommentar.

Tilgengæld er vi nok ikke i tvivl hvis det bliver en pige så er det nok en lille Clara vi får, efter min mands bedstemor.

Anmeld

25. juli 2010

loralilly

Her er der også en dreng i vente, og det er vildt svært med de navne! Det er som om der ikke er så meget kunstnerisk frihed med drengenavne som med pigenavne. Det kommer hurtigt til at lyde alt for artsy fartsy ;-)

Men lige nu "smager" jeg meget på navnet Kian. Tidligere har jeg varet mere traditionel og været vild med Kristoffer.

Faldt også over navnet Milan den anden dag. Måske lidt for fodbold-agtigt, men fint navn, synes jeg :-)

Navnet Max er jeg også helt vild med.

Men det kommer meget an på mellemnavn og efternavn, hvad der lyder godt, synes jeg. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.