Slagelse og omegn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

Noneother

Hej med jer.

Jeg er en pige på 22 (om lidt) der lige flyttet til Slagelse med min søn på 2én halv måned, og her kender jeg absolut ingen.

Derudover er jeg den 1. i venneflokken der har fået børn.
Så det er desværre gået, som det alt for ofte gør med kontakten til vennerne.

Jeg synes at det kunne være superhyggeligt at komme i kontakt med andre mødre her fra området, og måske prøve at føre en fornuftig samtale med andet end katten og potteplanterne.

Så skriv endelig her eller Pb hvis der er andre der osse har lidt for meget fritid. - Så gi´r jeg kaffe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

PernillePernille

Du er velkommen til at skrive til mig :-) Jeg har dog ingen børn, men vi prøver.. Jeg har boet i Slagelse i mange år, er dog mere end træt af byen, så kunne være rart med en ny veninde :-)

Anmeld

19. august 2010

mth1987

Hej. Nu ved jeg ikk om det stadig er aktuelt for dig, men jeg er 23 og bor i Sorø. Jeg har en datter på snart 10 uger og kunne også rigtig godt tænke mig en anden at snakke med end mig selv og hundende der bare glor mærkeligt på mig
jeg er dog ikke til kaffe men håber det går

Anmeld

19. august 2010

Noneother

HaHa ja. mht. kaffen, så drikker jeg osse andre ting.. Så det går nok

Jamen det lyder da super fint. - min søns far bor osse i Sorø -og jeg arbejder/arbejdede på det "lokale diskotek" så der er jeg osse en god del.

Anmeld

20. august 2010

mth1987

Er det den på Storegade du har været på så?
Så kendr du vel også nogle herfra?
Ku da godt være vi sku ses til en kop the måske eller andet på et tidspunkt hvis du har lyst.
Ka sgu godt blive lidt ensomt derhjemme syntes jeg.

Anmeld

20. august 2010

Noneother

mth1987 skriver:

Er det den på Storegade du har været på så?
Så kendr du vel også nogle herfra?
Ku da godt være vi sku ses til en kop the måske eller andet på et tidspunkt hvis du har lyst.
Ka sgu godt blive lidt ensomt derhjemme syntes jeg.

Ja den følelse kender jeg bestemt godt..

Ja det er den i Storegade. Der har jeg arbejdet siden jeg var 18. -og ja. kender en del.

Du skal være mere end velkommen til at kigge forbi en dag. Jeg er meget hjemme pt. da min søn har besluttet sig for at hade sin barnevogn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.