kroppen føles klar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

puttecolle

hej tøsser...

jeg er 29+6 henne og de sidste to dage har min mave føltes meget hård og har følt at det har presset ned ad og når jeg mærker efter så følse min kroppen simpelhen så klar til at føde og ikke nok med det så tro jeg ikke der går ret længe igen føre det sker nettop fordi det bare føles rigtigt. kan mærke at der sker en masse i mit underliv og i min mave. vores lille pige har været meget stille både igåre og i dag hun har slet ikke været så aktiv som hun plejer. nogen der kan fortælle mig om i føler det sammen eller er det bare mig? hvor stor ville chancen være for at hun overlevede hvis jeg fødte nu?

Nicole 29+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

3xM

jeg er i risiko for for tidlig fødsel og indtil uge 34 vil man forsøge at stoppe den, hendes lunger er læææænge ikke modnet.

at hendes bevægelser er anderledes kan skyldtes hun er sunket længere ned i bækkenet som kan give mere ro og tyngefornemmelse, det har baby her gjort i uge 32

Anmeld

17. juli 2010

puttecolle

mariaogmarcus skriver:

jeg er i risiko for for tidlig fødsel og indtil uge 34 vil man forsøge at stoppe den, hendes lunger er læææænge ikke modnet.

at hendes bevægelser er anderledes kan skyldtes hun er sunket længere ned i bækkenet som kan give mere ro og tyngefornemmelse, det har baby her gjort i uge 32

ja det er rigtigt nok men det føles bare som om at hun så gerne vil ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.