En ellers så fantastisk NF-scanning :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

MissBabyBoom

D 15.07.2010 , smuk smuk dag !!

NF-scanning på Hillerød hospital

Min kæreste og jeg blev kaldt ind af en ( ved første indtryk ) skide sur sygeplejerske . Var helt sikker på at hun nok skulle formå at ødelægge den ellers gode og spændte stemning .

Men ! Hun viste sig at være en rigtig glad dame . Men en humoristisk måde at scanne på

Vores lille spirer lå konstant på en " forkert " måde , så hendes målninger blev vanskeligere

Til sidst lykkedes det os , efter en del dans og rykken rundt på maven , at få den lille lagt i en " korrekt " position , så hun kunne måle den lille nakkefold .

Selve resultatet var så smukt ! Sandsynligheden for Down Syndrom skulle jeg overhoved ikke bekymre mig om .

Som hun så pænt sagde " Jeres lille baby har en knogle i næsen , så det kan umuligt være ramt af Down Syndromet "

Daniel og jeg gik smilende ud af hospitalet , med den viden om at Vores lille guldklump var sund og rask <3

Ubeskrivelig dejlig scanning !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

AnneBJ

Ih hvor dejligt for Jer, tillykke med det

Anmeld

18. juli 2010

MissBabyBoom

Tusind tak for det

Bemærkede lige din tekst under dit billede .

" Håber den bliver der " - Jeg vil håbe sammen med dig <3

Anmeld

18. juli 2010

Diana...

Ej hvor dejligt.

Anmeld

18. juli 2010

AnneBJ

MissBabyBoom skriver:

Tusind tak for det

Bemærkede lige din tekst under dit billede .

" Håber den bliver der " - Jeg vil håbe sammen med dig <3

Årh du er sød - mange tak!

Anmeld

18. juli 2010

MissBabyBoom

Det er måske super nyt ??

Anmeld

21. juli 2010

Multebær

MissBabyBoom skriver:

D 15.07.2010 , smuk smuk dag !!

NF-scanning på Hillerød hospital

Min kæreste og jeg blev kaldt ind af en ( ved første indtryk ) skide sur sygeplejerske . Var helt sikker på at hun nok skulle formå at ødelægge den ellers gode og spændte stemning .

Men ! Hun viste sig at være en rigtig glad dame . Men en humoristisk måde at scanne på

Vores lille spirer lå konstant på en " forkert " måde , så hendes målninger blev vanskeligere

Til sidst lykkedes det os , efter en del dans og rykken rundt på maven , at få den lille lagt i en " korrekt " position , så hun kunne måle den lille nakkefold .

Selve resultatet var så smukt ! Sandsynligheden for Down Syndrom skulle jeg overhoved ikke bekymre mig om .

Som hun så pænt sagde " Jeres lille baby har en knogle i næsen , så det kan umuligt være ramt af Down Syndromet "

Daniel og jeg gik smilende ud af hospitalet , med den viden om at Vores lille guldklump var sund og rask <3

Ubeskrivelig dejlig scanning !

Ahhh nu får jeg lige en aha oplevelse. Hende der scannede mig sagde også at der var et næseben - jeg troede hun blot nævnte dette for at sige at den indtil videre havde udviklet sig den skal i uge 12 - tænkte ikke på at de også indgår i overvejelserne omkring downs syndrom. Tak fordi du lige opklarede det  ...og iøvrigt tillykke med den gode scanning 

Anmeld

21. juli 2010

MissBabyBoom

Multebær :

Jamen det var da så lidt . Glad for at du fik svar på dit spørgsmål

Stort tillykke til dig også , og god rejse igennem resten af graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.