Hunde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Vi vil rigtig gerne engang med tiden, når vi engang kommer i et hus med have og bo, have en hund. Vi er dog allerede begyndt at snakke lidt om hvad hund det skal være.. Min kæreste har allergi, men viste ikke rigtig hvor slemt det var mht hunde, da han aldrig er kommet i nogen hjem med hunde. Vi passer så her i weekenden hund for nogen venner, og hans allergi går helt amok. Så når den tid kommer skal vi have en allergi venlig hund.

Kender kun racen "Bomulds hund" som er allergi venlig, men vil rigtig gerne vide hvis der findes flere, så vi har lidt at vælge imellem, vi vil ik bare vælge det første og det bedste...

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Svei

Mener at puddelhunde er gode til allergikere...min den ældste søn har "heldigvis" allergi, så det kan bruges som undskyldning for de to andre hundegale børn jeg har...

Anmeld

17. juli 2010

Pena

Hej

Hvis jeg var dig ville jeg gå til lægen og finde ud af hvad det præcis er du ikke kan tåle. Man kan nemlig både være allergisk overfor hår, spyt, urin, osv. Jan kender sågar en der kun er allergisk overfor hanhunde.

Så det må da være muligt at finde ud af det. Og så ville jeg nok se om jeg kunne få hunden på prøve i nogle dage hvis det er muligt, således at det er muligt at aflevere den tilbage hvis der alligevel er allergi.

Anmeld

17. juli 2010

LouiseNielsen

Op.....

Anmeld

17. juli 2010

line melias mor

min stedfar har allergi mod hunde og de har en bomuldshund det er en allergi venlig hund. den er så sød. en kæmpe hvid pels klump med sindsyg meget krudt i elsker den hund

Anmeld

17. juli 2010

Moar'en

Mine svigerforældres hund skulle også være allergi venlig, da den ikke skulle fælde ret meget. Det er en west highland white terrier, og så er den rigtig sød.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juli 2010

charlottekri

jeg har faktisk også hørt at gravhunde skulle være allergivenlige da de ikke fælder... min tidligere arbejdskollega havde en dreng der havde en genfejl, så hans immunforsvar ikke var på højde med andre normale børn, så de var nødt til at afskaffe deres tidligere hund og så fik de en gravhund i stedet, og det gik fint

Anmeld

18. juli 2010

Sujan

Der er faktisk avlet en hund specielt til folk med allergi.. Mener den hedder labradoddel (staves) dem fra top gear har sådan en med i programmet...

Anmeld

18. juli 2010

NoName

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Vi vil rigtig gerne engang med tiden, når vi engang kommer i et hus med have og bo, have en hund. Vi er dog allerede begyndt at snakke lidt om hvad hund det skal være.. Min kæreste har allergi, men viste ikke rigtig hvor slemt det var mht hunde, da han aldrig er kommet i nogen hjem med hunde. Vi passer så her i weekenden hund for nogen venner, og hans allergi går helt amok. Så når den tid kommer skal vi have en allergi venlig hund.

Kender kun racen "Bomulds hund" som er allergi venlig, men vil rigtig gerne vide hvis der findes flere, så vi har lidt at vælge imellem, vi vil ik bare vælge det første og det bedste...

Kram

Min veninde har en bomuldshund og hun er rigtig glad for den, den er altså bare suuuuper sød, den fælder ikke og kan opdrages.

jeg siger go for it, men synes da stadig at din mand skal tage til lægen og blive testet for at se hvor slem den allergi er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.