Og det blev en ...... :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2010

XXSS

Kirle skriver:

Ja vi vidste heller ikke hvilket køn det ville være og det er bare en kæmpe oplevelse

Og tusinde gange tillykke med den lille fine pige

ps. Må jeg spørge dig: Blev du også syg af spinal første gang? Ja jeg spørger pga. jeg også blev syg og gerne vil vide om jeg kan forvente det en anden gang også

Tusinde tak - det var en fantastisk oplevelse at prøve det med kønnet.. Og uanset hvad så var jeg blevet lykkelig sålænge baby var sund og rask

Jeg fik epidural sidst x 3 og det slog mig helt ud - det var endnu værre end denne gang

De mente at det var det jeg igen blev syg af - så øv øv..

Hvis du reagerede første gang så kan du garanteret også godt regne med det denne gang desværre... (fik også kvalmestillende som bestemt ikke hjalp og Ketogan, som absolut hellere ikke var godt 

Jeg havde virkelig madlede i næsten to døgn og var svimmel i et døgn.. Men hoppede ud af senge et par timer efter snittet og glemte at tage mine smertestillende da jeg ikke havde ondt - hvilket jo bare er helt fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

XXSS

Eva. skriver:

Åh...tillykke igen, hvor er hun fin og bette....

Tusind tak  Det er så fantastisk med de små...

Anmeld

17. juli 2010

XXSS

FrkLarsen skriver:

Tillykke tillykke med Freya, hvor er hun dog smuk!!!!  

Nu kan det godt snart blive min tur til at få min prinsesse i armene!   

Kamilla 37+0

Tak tak hun er dejlig - men det er de jo altid  Jeg sender dig en bunke af veestøøøv  Glæder mig til at høre om din fødsel..

Anmeld

17. juli 2010

XXSS

K&S skriver:

STORT tillykke med den lille fine pige  

Mange taaak

Anmeld

17. juli 2010

XXSS

Risen skriver:

Skønno! Stort tillykke med hende !

Jep så blev det endelig min tur  Dejligt med de prinsesser.. lidt større end beregnet, men det viser jo bare hvordan deres skøn er

Anmeld

17. juli 2010

XXSS

Tulle28 skriver:

Sikke en dejlig lille trold Tillykke med hende

Dejligt tak

Anmeld

17. juli 2010

XXSS

saxi skriver:

Hvor er lille Freya da bare lækker - og sikke en stolt søster der sidder i sengen med hende..

Ihhh gad faktisk godt at prøve først at vide hvad kønnet er til ankomsten - men er bare aaaalt for nysgerrig..

Ja fantastisk  Storesøster har bare lidt svært ved at finde ud af, hvad hun er for en  hun blev 18 mdr. samme dag som Freya kom til verden, så hun forstår det ikke helt endnu, nogle gange er de ae strøg lidt hårde - men hun har også mysset hende, der går nok lidt tid inden hun rigtig finder ud af det - det er hele tiden, hvad er det - det det det det hihi

Anmeld

17. juli 2010

Tanni

Stort tillykke... hvor er hun sød og sikke et sødt navn...

Anmeld

17. juli 2010

Enayia

Hjertelig tillykke med jeres lille prinsesse

Anmeld

17. juli 2010

Loa

Stort tillykke.... Hvor er hun fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.