Update på kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

Topp

Så er vi kommet hjem...

Og vi venter en lille PIGE

LIGE hvad vi ønskede allermest så det er perfekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Svei

Tillykke og dejligt I fik lige hvad I ønskede jer... det har jeg også været heldig at få alle tre gange, omend jeg ventede og gemte overraskelsen til jeg fik dem ud..

Anmeld

17. juli 2010

LinLin

Tillykke

Jeg er også så heldig at vente mig hvad jeg ønskede mig; en dreng (kæresten ville helst have haft en pige)

Anmeld

17. juli 2010

mor_sabina

Tillykke. ihh hvor dejligt med en lille prinsesse, jeg må vente helt til imorgen med at få spændingen udløst, og håber da også der kunne være en lille pige til mig, sidst fik manden nemlig ret og det blev en dreng

Anmeld

17. juli 2010

Topp

Tusind tak skal i have

Anmeld

17. juli 2010

VIPpigen

Tillykke med den lille kommende prinsesse... Hvor er det bare vidunderligt. Jeg troede jeg ønskede mig en dreng, men da jeg fik at vide det også ville blive en lille pige her, ja, glæden var ligeså stor som hvis det havde været en dreng. Det er den mest vidunderlige følelse at vide hvad man gemmer på, og bare så dejligt med en lille pige i maven... TILLYKKE

Anmeld

17. juli 2010

Trolde_mor

KÆMPE TILLYKKE med at der gemmer sig en vidunderlig lille prinsesse i din mave - og at det var lige det i ønskede jer allermest er jo bare så skønt

(Sådan var det også her, vi håbede begge en dejlig lille dreng, og sørme om der ikke gemmer sig en fantastisk dejlig en af slagsen i min mave )

Anmeld

17. juli 2010

Vial

Tillykke med det

..ja, jeg kunne ikke beslutte mig for, hvad jeg helst ville have, så jeg tog begge. Venter både en lille dreng og en lille pige..

Anmeld

17. juli 2010

Topp

Tusind tak  nu kan man næsten ikke vente til hun kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.