"sultestrejke"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

nuggie

Min datter på en mdr. vil bare ikke sutte. hun vil gerne tage fat rigtigt og sutte i noget der ligner 3- 5 min. så slipper hun, og vil ikke tage rigtig fat igen. hun vil gern ville og "snakke" med babs og tage lidt fat, hun "bider" bare og slipper igen.. jeg tænker at hun ikke kan få nok mad på den måde? hun plejer at sutte ca. 15- 20 min. og falde i søvn ved babs, nu skal hun op og have sin sut og så vugges i søvn.

Jeg har prøvet at malke ud og give hende fra flaske for at se om hun bare er doven, men det vil hun heller ikke.

jeg har masser, masser af mælk og det betyder jo at hun kun får den meget tynde mælk og at mine bryster ikke bliver tømt.

Hvad pokker gør man?? jeg vil rigtig gerne forsætte med at amme, men der har bare ikke været andet end problemer med det siden hun var en ca. en uge, jeg har haft svamp på dem og hul og revner. og det er bare så fruserne ikke at kunne give sit barn mad..

hvorlænge kan man "lade" hende spise så lige, før man må give hende noget andet? og skal jeg gøre noget for at holde produktienen oppe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Tulle28

Hvis hun ikke er utilfreds, ville jeg ikke gøre noget som helst. Ligesom med os voksne, er der jo nogengange forskel på hvor stor appetiten er hos en baby. Vi har også harft nogle dage hvor amningerne var ultrakorte og jeg tænkte hmm... det kan hun da ikke leve af? Men et par dage efter var alt tilbage til det normale.

Knus Tulle

Anmeld

24. juli 2010

Fyn

Pyyy - det er jo hårdt.

Mit forslag er at du ringer til en ammerådgiver fra Forældre og Fødsel. Se mere her... http://www.fogf.dk/Ammeraadgivningen/index.php?artikel=1

Jeg har brugt dem - og de er bare så gode at få råd af.

Christina

Anmeld

24. juli 2010

signe

Har haft præcis de samme problem med min datter og har nu efter snart knap 4mdr begyndt på lidt majsgrød til frokost for supplere. har kæmpet og kæmpet med amningen og nogle dg er bedre end andre hvor jeg virkelig føler hun spiser. har faktisk været tæt på en fødselsdreppresion over det. Men hun er altid glad og smilende og græder aldrig så har valgt acceptere hun får nok ellers må hun jo sige til! hun tager ok på ku godt være lidt bedre. Det eneste jeg kan mærke det på er hendes søvn som ændrede sig drastigt ellers ik på humøret  mvh signe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.