Min datter på en mdr. vil bare ikke sutte. hun vil gerne tage fat rigtigt og sutte i noget der ligner 3- 5 min. så slipper hun, og vil ikke tage rigtig fat igen. hun vil gern ville og "snakke" med babs og tage lidt fat, hun "bider" bare og slipper igen.. jeg tænker at hun ikke kan få nok mad på den måde? hun plejer at sutte ca. 15- 20 min. og falde i søvn ved babs, nu skal hun op og have sin sut og så vugges i søvn.
Jeg har prøvet at malke ud og give hende fra flaske for at se om hun bare er doven, men det vil hun heller ikke.
jeg har masser, masser af mælk og det betyder jo at hun kun får den meget tynde mælk og at mine bryster ikke bliver tømt.
Hvad pokker gør man?? jeg vil rigtig gerne forsætte med at amme, men der har bare ikke været andet end problemer med det siden hun var en ca. en uge, jeg har haft svamp på dem og hul og revner. og det er bare så fruserne ikke at kunne give sit barn mad..
hvorlænge kan man "lade" hende spise så lige, før man må give hende noget andet? og skal jeg gøre noget for at holde produktienen oppe?
Anmeld