Amning og piercing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.017 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juli 2010

Anonym trådstarter

Hej!

Jeg er lidt over halvvejs i min graviditet, og som mange andre vil jeg gerne amme mit barn når det kommer til verden. Jeg har bare et problem...

Da jeg var ca. 20 år, for 5 år siden, fik jeg piercet mine brystvorter. De var kun i et halvt år, men der nåede at gå lidt betændelse i den ene. Det hele helede dog fint op efter ringene blev taget ud. Nu bliver jeg dog i tvivl om man kan amme selvom man har haft piercing i brystvorterne? Jeg tænker om der er dannet lidt arvæv der lukker for der hvor mælken skal komme ud. Jeg spurgte selvfølgelig manden der skulle pierce mig om jeg kunne amme på trods af piercingerne, og han sagde at det ikke var noget problem. Nu bliver jeg dog i tvivl om han har ret eller bare har lukket et eller andet bavl ud...

Er der nogle af jer der har erfaring på området?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

L.J.L

Jeg havde ingen problemer med amning, jeg tog min ud for 7 år siden

Anmeld

17. juli 2010

Rsa

Jeg kunne også sagtens amme på trods af arvæv

Anmeld

17. juli 2010

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

Jeg havde ingen problemer med amning, jeg tog min ud for 7 år siden

Jeg havde i begge to... Du havde bare i den ene? Så du havde ikke nogle problemer? Er virkelig lettet over at høre det!

Anmeld

17. juli 2010

Anonym trådstarter

Rsa skriver:

Jeg kunne også sagtens amme på trods af arvæv

Hvor dejligt at høre! Jeg var lige blevet helt nervøs for om det kunne lade sig gøre.... Skønt at høre

Anmeld

17. juli 2010

L.J.L

Anonym skriver:

Jeg havde i begge to... Du havde bare i den ene? Så du havde ikke nogle problemer? Er virkelig lettet over at høre det!

bare den ene, men kunne sagtens amme fra begge bryster. Har faktisk aldrig hørt om nogle der ikke har kunne amme pga. piercinger, så tror bestemt ikke du har noget at være nervøs for

Anmeld

17. juli 2010

Barbamama

Jeg har også været piercet i det ene bryst og jeg kunne også sagtens amme. Jeg var også lidt nervøs.

Anmeld

17. juli 2010

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

bare den ene, men kunne sagtens amme fra begge bryster. Har faktisk aldrig hørt om nogle der ikke har kunne amme pga. piercinger, så tror bestemt ikke du har noget at være nervøs for

Det er jeg virkelig glad for at høre

Anmeld

17. juli 2010

LRJ

Jeg havde kun problemer med min under graviditetet, og tog min ud da jeg fandt ud af jeg var gravid og kender én der har haft begge pierceret og hun har ingen problemer haft med at amme

Anmeld

17. juli 2010

roenlund

hvor er jeg glad for at du spurgte for jeg har gået og tænkt på det samme...

Jeg har dog stadig min i... kan ikke rigtig få taget mig sammen til at tage den ud... hvornår tror i man "skal" tage den ud???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.