Av av av...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.669 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Mutti2B

Jeg blev insemineret i mandags (IUI) og har faktisk lige siden haft lidt ondt i maven. Men her til aften da jeg stod og vaskede op fik jeg VIRKELIG ondt i maven og om i lænden. Lige så jeg fik helt koldsved . Her i dag har jeg også haft rigtig meget udflåd (sorry detaljerne) og det plejer jeg ikke.

Så nu er mit spørgsmål: kan det være ægget der sætter sig fast allerede. Synes godt nok det er tidligt i så fald

Jeg kan ikke holde ventetiden ud til testdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Mutti2B

Slet ingen

Anmeld

16. juli 2010

dorthemus

Jo da søde, jeg vil godt svare...sådan var det også for mig  Havde sindssygt ondt i dagene efter insemination og vi ved jo godt hvordan det endte

Anmeld

16. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mutti2B skriver:

Slet ingen

Aner intet om det, men håber for dig at den er der!!!

Anmeld

16. juli 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Jo da søde, jeg vil godt svare...sådan var det også for mig  Havde sindssygt ondt i dagene efter insemination og vi ved jo godt hvordan det endte

Weeeee

Jeg blev bare helt bekymret fordi jeg har haft ondt lige siden jeg blev insemineret. Men som du nok selv tydeligt kan huske så er man obs på sin krop hele tiden. Og hvis de smerter munder ud i en lækker bebs som Runa, ja så klager jeg bestemt ikke

Jeg håber at I har det godt og du nyder rollen som moar. Ligner hun dig eller må der helt bestemt være noget af donor over hende?

Anmeld

16. juli 2010

Mutti2B

Alexis skriver:

Aner intet om det, men håber for dig at den er der!!!

Tak, søde

Det er jo første gang, så jeg er lidt (læs: meget) obs på alt hvad min krop udsætter mig for. Om det så er mavesmerter, hovedpine, træthed eller kvalme

Anmeld

16. juli 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Weeeee

Jeg blev bare helt bekymret fordi jeg har haft ondt lige siden jeg blev insemineret. Men som du nok selv tydeligt kan huske så er man obs på sin krop hele tiden. Og hvis de smerter munder ud i en lækker bebs som Runa, ja så klager jeg bestemt ikke

Jeg håber at I har det godt og du nyder rollen som moar. Ligner hun dig eller må der helt bestemt være noget af donor over hende?

TAK! Du kan tro jeg nyder det, Runa er en meget dejlig lille pige  Ved ikke om hun ligner mig...flere siger det, men jo noget er der nok. Mht donor så ved jeg det ikke da jeg jo aldrig har set ham

Krydser fingre for dig

Anmeld

16. juli 2010

lisbethita

Mutti2B skriver:

Jeg blev insemineret i mandags (IUI) og har faktisk lige siden haft lidt ondt i maven. Men her til aften da jeg stod og vaskede op fik jeg VIRKELIG ondt i maven og om i lænden. Lige så jeg fik helt koldsved . Her i dag har jeg også haft rigtig meget udflåd (sorry detaljerne) og det plejer jeg ikke.

Så nu er mit spørgsmål: kan det være ægget der sætter sig fast allerede. Synes godt nok det er tidligt i så fald

Jeg kan ikke holde ventetiden ud til testdag

Jeg hepper også på, at det er positivt tegn du der mærker . Jeg ved ingenting om det, men der er i hvert fald sat skub i noget - det er da sikkert!! 

Da jeg blev gravid, der skete der en masse med min krop. Fik de VILDESTE kramper efter sex...humørsvingninger af værste rang...etc og såvidt jeg kan regne ud startede det kun et par dage efter dét var sket...

Man ved jo aldrig . Hver krop reagere forskelligt! Jeg håber det bedste for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.