vaselinetrick ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.513 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

otlitrom

Kæresten kommer gående ind i stuen for lidt siden og siger: "Jeg tror jeg smører vaseline mellem mine baller".

OK tænker jeg, og spørger "hvorfor?"

svar: Jo, fordi når jeg sveder sådan, så taber jeg alt huden dernede.. Det hjælper nok med vaseline.... Ellers må jeg jo gå sådan her - han laver den underligste gang gennem stuen

det er så hér jeg flækker af grin og tænker; hvad sker der i mandens hovede? Det må være varmen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Halbschön

kitty skriver:

Kæresten kommer gående ind i stuen for lidt siden og siger: "Jeg tror jeg smører vaseline mellem mine baller".

svar: Jo, fordi når jeg sveder sådan, så taber jeg alt huden dernede.. Det hjælper nok med vaseline.... Ellers må jeg jo gå sådan her - han laver den underligste gang gennem stuen

det er så hér jeg flækker af grin og tænker; hvad sker der i mandens hovede? Det må være varmen!

Hahaha.. Jeg tænker mig ind i Kittys stue! Hvor er han sød ;o)

Anmeld

16. juli 2010

wamse

kitty skriver:

ha ha det var så da godt lige et billede jeg nok ikke lige havde regnet med at få i hovedet

Jeg ville da så nok hellere bruge pudder, frem for vaseline

Anmeld

16. juli 2010

lisbethita

kitty skriver:

Ahhh....ha ha ha ha ha!!!! Den var go'!!! Knus

Anmeld

16. juli 2010

Mille83

Glidecreme hjælper istedet for vaseline, det kan du fortælle ham  god mellem lårerne her i sommervarmen

Anmeld

16. juli 2010

K&S

kitty skriver:

HAHAHAHA

Jeg fik det mest mærkelige billede i hovedet...! Men dejligt med et billigt grin

Anmeld

16. juli 2010

otlitrom

Renée88 skriver:

Hahaha.. Jeg tænker mig ind i Kittys stue! Hvor er han sød ;o)

Ja, meget sød - og lidt blæst

Jeg vælger at give varmen skylden

Anmeld

16. juli 2010

Halbschön

Mille83 skriver:

Glidecreme hjælper istedet for vaseline, det kan du fortælle ham  god mellem lårerne her i sommervarmen

........hjælper det mod de der røde mærker man får mellem lårerne når jeg som har fede lår hopper i en kjole?

Anmeld

16. juli 2010

Valle81

Renée88 skriver:

........hjælper det mod de der røde mærker man får mellem lårerne når jeg som har fede lår hopper i en kjole?

Lige mit spørgsmål - jeg plejer at dø i varme  - for ifører mig altid leggins for netop at undgå det problem, for fuck hvor gør det da nas at få de brand/slidemærker:0)

Og his glidecreme/vaseline kan klare det, vupti så er jeg sku født på ny:0)

Anmeld

16. juli 2010

SHERO

Valle81 skriver:

Lige mit spørgsmål - jeg plejer at dø i varme  - for ifører mig altid leggins for netop at undgå det problem, for fuck hvor gør det da nas at få de brand/slidemærker:0)

Og his glidecreme/vaseline kan klare det, vupti så er jeg sku født på ny:0)

Min veninder smørre silicone baseret glidecreme mellem lårne for at undgå "brændmærker" :-D hun siger det virker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.