underlag under højstolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.515 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. januar 2008

Løvepigen

det er sikkert lidt sent at komme i tanke om det her, da Vitus er 1½ år. men jeg tænker lidt at det må være smart at have sådan et plastik underlag under stolen ? specielt når man har vidt køkkengulv.
jeg ved man kan få dem fra gaia og ko, men nogen der har links til andre ? jeg er sådan lidt irriteret over at jeg ikke kan kigge på andre også selvom de er fine nok dem fra gaia og ko.

Knus Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2008

Piaa

Hvad med et helt alm. stykke voksdug, de fås jo i metermål og i mange flotte faver og mønstre.
Knus Piaa

Anmeld

16. februar 2008

Heidi.

Hej:)
Vi bruger også en alm voksdug... Dem fra G&K er ikke særlig store, og maden havner på gulvet alligevel.
Så det er mit foreslag.

Kh Heidi

Anmeld

24. februar 2008

Githa

Jeg ville nok også vælge voksdug - vi har haft et gaia og ko til Patrick - som kun er brugt 2 gange og hvor vi har haft det med når vi har været ude hos andre.

Det er ikke ret stort og gider ærligt ikke bøvlet med at ligge det under stolen, folde sammen igen osv hver eneste gang han har skulle spise. Så er det lige så let at feje og vaske af under stolen hver gang.

Bare lige min mening. Men ellers køb voksdug i metermål og få det større end gaia og ko, for alt ryger nærmest længere end det:$

Anmeld

29. februar 2008

Tynen

Herhjemme bruger vi bare sådan et gennemsigtigt "kontor-stols"-underlag.

Man ligger ikke mærke til det lige med det samme fordi det er gennemsigtigt, og det er nemt lige at tørre af og sætte bag døren hvis der skulle komme "fine gæster" :)

Trine

Anmeld

29. februar 2008

Tynen

Herhjemme bruger vi bare sådan et gennemsigtigt "kontor-stols"-underlag.

Man ligger ikke mærke til det lige med det samme fordi det er gennemsigtigt, og det er nemt lige at tørre af og sætte bag døren hvis der skulle komme "fine gæster" :)

Trine

Anmeld

29. februar 2008

A.I.G.

Vi har en gennemsigtig plexiglasplade som glarmesteren har skåret til på vores ønskede mål

Anette

Anmeld

29. februar 2008

Anja

Okay, må altså lige høre ad: Har i gulvtæppe, der hvor jeres barn spiser ??

For jeg kan slet ikke se hvad behovet for et underlag er, hvis man har klinker eller trægulv. Er der nogen der kan få mig til at se lyset ???? :-o:)

Anmeld

29. februar 2008

A.I.G.

Anja skriver:

Okay, må altså lige høre ad: Har i gulvtæppe, der hvor jeres barn spiser ??

For jeg kan slet ikke se hvad behovet for et underlag er, hvis man har klinker eller trægulv. Er der nogen der kan få mig til at se lyset ???? :-o:)

Vi har lud plankegulve ......... og ja jeg synes det er meget rart... færre pletter, mindre behov for rengøring

Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.