Testliste!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. juni 2008

Anonym trådstarter

Daaaooooohhh!!! Er her nogle :)) ?
Jeg skal teste på torsdag d. 3.07.....
"Ano, lidt endnu" og sååååååååååå utålmodig :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

Stumpen

Ville ønske jeg hørte til her, men tog en test i dag og den var neg. Der stod da på pakken at man godt kan teste inden mensen udebliver?? At man kan teste 6-15 dage efter undfangelsen eller hvad det nu hedder.. Jeg skal nemlig først have min mens omkring næste weekend..
Qnus Anja..

Anmeld

27. juni 2008

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Ville ønske jeg hørte til her, men tog en test i dag og den var neg. Der stod da på pakken at man godt kan teste inden mensen udebliver?? At man kan teste 6-15 dage efter undfangelsen eller hvad det nu hedder.. Jeg skal nemlig først have min mens omkring næste weekend..
Qnus Anja..

Jeg har også læst det med 6-15 dage efter undfangelsen og også prøvet at teste før tid, sidste gang jeg blev gravid, hvor den først viste negativ, så vent (meget svært, ha, ha) til et par dage efter mens skulle være kommet og test igen. De fleste kan ikke se noget før, da det gravidhormon er så lavt endnu :) Min blev lige så stille positiv - først meget lys streg og så mørkere og mørkere efter forventet mens....
Krydser fingre for du kommer herind ;)
(H) "Ano"

Anmeld

27. juni 2008

Stumpen

Er lidt spændt.. Synes der har været nogle tegn, men det kan jo være kroppen der spiller et pus eller kroppen der reagere på at jeg ikk elængere spiser piller.. (Det er nemlig første forsøgs månede) Har været øm ved min livmoder, men det kan måske også skyldes at sengegymnastikken er blevet lidt oftere her efter at pillerne fosvandt ;)
Qnus Anja -der er spændt på hvem du er :)

Anmeld

28. juni 2008

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Er lidt spændt.. Synes der har været nogle tegn, men det kan jo være kroppen der spiller et pus eller kroppen der reagere på at jeg ikk elængere spiser piller.. (Det er nemlig første forsøgs månede) Har været øm ved min livmoder, men det kan måske også skyldes at sengegymnastikken er blevet lidt oftere her efter at pillerne fosvandt ;)
Qnus Anja -der er spændt på hvem du er :)

Ha, ha, ja, men jeg er også lidt øm, men det var jeg også sidst, så det tager jeg som et godt tegn :)
Jeg glæder mig til at afsløre mig, det er bare fordi ingen i vores familie tror vi vil have flere børn, så det får et chock :)) :)) og det må jeg hellere give dem, end de læser det her, ha, ha....
Knus Ano (jeg er fra jul07;)

Anmeld

28. juni 2008

Stumpen

Ja, jeg tænkte nok at du var en af dem ;) Så håber jeg at vi koommer i terminsgruppe sammen, da I er så gode til at holde debatten igang...
Har du ellers tegn på at det er lykkes denne gang? Har I prøvet længe?
Jeg synes som sagt min livmoder er øm og ¨synes heller ikke der er meget der skal til inden spidsen af mine bryster (C) er ømme..
Tror ikke rigtig på at det er lykkes allerede, tror nok mere på at det er min krop der spiller mig et pus.. Men må vente spændt til næste weekend eller efter..
(H) Anja..

Anmeld

2. juli 2008

Anonym trådstarter

Hejsa Anja og andre kommende martsmødre....jeg har lige fået min mens. meget forsinket :'( :'( :'(....det har jeg aldrig oplevet før og er bare [k]så [/k] forvirret og trist....jeg har jo haft samtlige graviditetstegn, som ved de andre graviditeter, så jeg fatter nul(?) Men farvel til marts herfra og RIGTIG HELD & LYKKE til alle der snart skal teste ;) See you......:)

Anmeld

2. juli 2008

Stumpen

Jeg tror at din krop har spillet dig et pus.. Jeg tror heller ikke længere at jeg er gravid, min krop er som den plejer at være igen.. Men nu må vi se ellers mødes vi måske under aprilmødre 2009 ;)

Held og lykke...
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.