så er proppen helt væk nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

bette

puha.. det var hårdt for mig ihvertfald.. mikkel hængte hans sut op i tæet i legekæden og fik en bruder traktor istedet for.

han har spurgt til den en gang men accepterede ret hurtigt at den jo ik var her mer.. men frygter for i aften når han skal puttes..

tror det bliver en kamp.. øv også.. men det skulle jo gøres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Plysbjørnen

Puha godt gået... ja det er hårdt, i hvert fald et par dage... Men fat mod det går nok...

Anmeld

16. juli 2010

Muffinmus

spændende at se hvordan det går..det skal  nu nok gå, men det kan snildt tage et par dage, og som jeg sagde kan putteturene blive lidt længere.

Anmeld

17. juli 2010

bette

MariaE skriver:

spændende at se hvordan det går..det skal  nu nok gå, men det kan snildt tage et par dage, og som jeg sagde kan putteturene blive lidt længere.

det har ihvertfald været hårdt indtil nu.. snooork..

han græder igen her til morgen.. han sov ellers hele natten... men faldt dog først i søvn kl. 23 eller sådan noget

Anmeld

17. juli 2010

Siber

bette skriver:

puha.. det var hårdt for mig ihvertfald.. mikkel hængte hans sut op i tæet i legekæden og fik en bruder traktor istedet for.

han har spurgt til den en gang men accepterede ret hurtigt at den jo ik var her mer.. men frygter for i aften når han skal puttes..

tror det bliver en kamp.. øv også.. men det skulle jo gøres

Hæ hæ jeg troede at det var slimproppen der var væk, og en fødsel der var i gang...................men så var det noget helt andet

Håber det går bedre i dag, han er dygtig

Knus Siber

Anmeld

17. juli 2010

Muffinmus

Hvad så med i aften, hvordan gik putningen??

Anmeld

17. juli 2010

bette

MariaE skriver:

Hvad så med i aften, hvordan gik putningen??

jamen han har kun bedst om sutten 1 gang her til aften.. og han sov også helt fint til middag uden...

men han sover dog ikke endnu.. men så længe han ikke græder og er ked af det over den så er jeg glad..

Anmeld

17. juli 2010

bette

Siber skriver:

Hæ hæ jeg troede at det var slimproppen der var væk, og en fødsel der var i gang...................men så var det noget helt andet

Knus Siber

haha ja okay den kunne også godt misforståes..

har jo faktisk haft en del ondt i maven i nu 2 dage...

igår var det helt galt.. og min krop var vist igang med en udtømning... ja lækkert ik... ?

men tror nu ikke der er noget i gære endnu.... er også kun 31+0 imorgen

Anmeld

17. juli 2010

ivfmarie

Siber skriver:

Knus Siber

Ja, dét troede jeg skisme også lige!

Fedt at I er kommet af med sutten  

Malte var ovre alle abstinenser allerede efter 1½ dag... Og har kun haft et enkelt "fall back" ved DP'en hvor har spurget efter den fordi en af de andre fik en sut.

Håber at det gik fint med at falde i søvn, og at den anden prop venter lidt endnu

Marie - burde forberede fødselsdag for mindstemanden...

Anmeld

17. juli 2010

bette

ivfmarie skriver:

Ja, dét troede jeg skisme også lige!

Fedt at I er kommet af med sutten  

Malte var ovre alle abstinenser allerede efter 1½ dag... Og har kun haft et enkelt "fall back" ved DP'en hvor har spurget efter den fordi en af de andre fik en sut.

Håber at det gik fint med at falde i søvn, og at den anden prop venter lidt endnu

Marie - burde forberede fødselsdag for mindstemanden...

hehe ja ikke..

hvornår skal i holde hans fødselsdag?

vi skal holde mikkels imorgen... er slet ikke ready...

her ligner crap i stue og køkken og gæsterne kommer kl. 14

men fik da taget badeværelset idag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.