Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Renée88 skriver: Ja piger... Hvad synes I? Jeg har efterhånden prøvet lidt af hvert, og skulle efter planen ha ordnet hår om to uger.. Hvilken farve??
Ja piger... Hvad synes I? Jeg har efterhånden prøvet lidt af hvert, og skulle efter planen ha ordnet hår om to uger..
Hvilken farve??
Hejsa
Jeg synes bedst om billede 1 eller 7 - hvor du har mørkt hår
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eeeeej søde hvor det klæder dig helt vildt med mørkt!
Jeg vil nok sige mørk.. men dog ikke for mørk så nok lidt en blanding
jeg stemmer for nr 6 .. jeg er super vild med håret der
det mørke og ja så er du bare rigtig smuk
Du er xstra lækker med det røde pift i
Billede 1 og 7 helt klart......
Det klær dig super godt med det mørke hår.......
(Uden det skal lyde forkert, ser du ældre ud med det mørke hår - på en god måde altså)
Helt klart billede to..
Det får dit ansigt til at se slank ud, indrammer det rigtig pænt og gør at du ikke bliver bleg
Men ellers mørkt - dog ikke helt mørkt Ser mere naturligt ud, end det helt lyse
Billede 1 eller 6 :-)
Bayze skriver: Ja, du kan jo sagtens bære lidt forskelligt Men jeg kan nu allerbedst lide dig til med den mere naturlige stil. Synes håret og hårfarven er bedst på det andetsidste billede, det klæder dig rigtig godt, det bløder dit ansigt og udtryk op og giver et meget kønt indtryk...
Ja, du kan jo sagtens bære lidt forskelligt Men jeg kan nu allerbedst lide dig til med den mere naturlige stil. Synes håret og hårfarven er bedst på det andetsidste billede, det klæder dig rigtig godt, det bløder dit ansigt og udtryk op og giver et meget kønt indtryk...
Helt enig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128