Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så fik jeg sorteret 850 stk baby/børnetøj
Har købt det hele brugt på nettet for 1 tudse og jeg er SÅ glad for mit køb - det er ALLE pengene værd, og jeg aner ikke hvordan jeg nogensinde skal få brugt det hele...lidt er blevet sorteret fra fordi vi ikke lige synes det var vores smag men det er overraskende lidt. Nu har vi alle basisting og kan nøjes med at gå og småshoppe de ting vi lige falder over og som vi bare MÅ eje
Det var bare lige min "dagens optur"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lækkert!!
Vi skal også snart have Williams babytøj kigget igennem - og sorteret det neutrale fra, så det lyseblå kan blive gemt væk/byttet med pigetøj.....
Der er flest drengebørn i omgangskredsen, så må nok også kigge efter sådan et tilbud i den blå eller på de gule sider... Hvor fik du dit fra?
Mette, med pige i maven og en snart 3 årig dreng
Hej Mette
Jamen jeg har bare fundet det på DBA - En der havde rigtig meget pigetøj og som solgte det hele samlet
Sky 23+6... med en pige i maven der allerede ejer mere tøj end jeg nok har gjort hele mit liv
Måtte lige finde denne "gamle" tråd frem igen for at fortælle om dagens optur i dag...vi skriver mange indlæg om hvor besværligt det hele er, og hvor meget graviditeten tynger en, så man skal huske at berette om de fantastiske ting også
Har bare fået et par vidunderlige komplimenter i dag ..."Din mave sidder bare så flot - du bær det virkelig flot, og du har da næsten ikke taget noget på vel??"... fra 2 kolleger helt uafhængigt af hinanden.... EJ HVOR BLEV JEG BARE GLAD...Også selvom jeg godt ved at ja! - jeg har fået en stor røv og ja! - mine lår er blevet tykke, så blev jeg bare så glad at jeg næsten kunne tude...
Jeg glæder mig til at få vores datter i armene - så kan man begynde at tænke på at smide de ekstra kg igen... men lige nu vil jeg bare dvæle ved de vidunderlige komplimenter om at jeg ser godt ud selv i hval-kostume
Så kom frisk! - hvad er jeres opturs-oplevelser?...dem vil vi også høre om
Knus Sky 34+2
Sky skriver: Måtte lige finde denne "gamle" tråd frem igen for at fortælle om dagens optur i dag...vi skriver mange indlæg om hvor besværligt det hele er, og hvor meget graviditeten tynger en, så man skal huske at berette om de fantastiske ting også Har bare fået et par vidunderlige komplimenter i dag ..."Din mave sidder bare så flot - du bær det virkelig flot, og du har da næsten ikke taget noget på vel??"... fra 2 kolleger helt uafhængigt af hinanden.... EJ HVOR BLEV JEG BARE GLAD...Også selvom jeg godt ved at ja! - jeg har fået en stor røv og ja! - mine lår er blevet tykke, så blev jeg bare så glad at jeg næsten kunne tude... Jeg glæder mig til at få vores datter i armene - så kan man begynde at tænke på at smide de ekstra kg igen... men lige nu vil jeg bare dvæle ved de vidunderlige komplimenter om at jeg ser godt ud selv i hval-kostume Så kom frisk! - hvad er jeres opturs-oplevelser?...dem vil vi også høre om Knus Sky 34+2
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128