Dagens optur :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Sky

Så fik jeg sorteret 850 stk baby/børnetøj

Har købt det hele brugt på nettet for 1 tudse  og jeg er SÅ glad for mit køb - det er ALLE pengene værd, og jeg aner ikke hvordan jeg nogensinde skal få brugt det hele...lidt er blevet sorteret fra fordi vi ikke lige synes det var vores smag men det er overraskende lidt. Nu har vi alle basisting og kan nøjes med at gå og småshoppe de ting vi lige falder over og som vi bare MÅ eje

Det var bare lige min "dagens optur"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Kaufie

Lækkert!!

Vi skal også snart have Williams babytøj kigget igennem - og sorteret det neutrale fra, så det lyseblå kan blive gemt væk/byttet med pigetøj.....

Der er flest drengebørn i omgangskredsen, så må nok også kigge efter sådan et tilbud i den blå eller på de gule sider... Hvor fik du dit fra?

Mette, med pige i maven og en snart 3 årig dreng

Anmeld

17. juli 2010

Sky

Hej Mette

Jamen jeg har bare fundet det på DBA - En der havde rigtig meget pigetøj og som solgte det hele samlet

Sky 23+6... med en pige i maven der allerede ejer mere tøj end jeg nok har gjort hele mit liv

Anmeld

28. september 2010

Sky

Måtte lige finde denne "gamle" tråd frem igen for at fortælle om dagens optur i dag...vi skriver mange indlæg om hvor besværligt det hele er, og hvor meget graviditeten tynger en, så man skal huske at berette om de fantastiske ting også

Har bare fået et par vidunderlige komplimenter i dag ..."Din mave sidder bare så flot - du bær det virkelig flot, og du har da næsten ikke taget noget på vel??"... fra 2 kolleger helt uafhængigt af hinanden.... EJ HVOR BLEV JEG BARE GLAD...Også selvom jeg godt ved at ja! - jeg har fået en stor røv og ja! - mine lår er blevet tykke, så blev jeg bare så glad at jeg næsten kunne tude...

Jeg glæder mig til at få vores datter i armene - så kan man begynde at tænke på at smide de ekstra kg igen... men lige nu vil jeg bare dvæle ved de vidunderlige komplimenter om at jeg ser godt ud selv i hval-kostume

Så kom frisk! - hvad er jeres opturs-oplevelser?...dem vil vi også høre om

Knus Sky 34+2

Anmeld

28. september 2010

isimaven

Sky skriver:

Måtte lige finde denne "gamle" tråd frem igen for at fortælle om dagens optur i dag...vi skriver mange indlæg om hvor besværligt det hele er, og hvor meget graviditeten tynger en, så man skal huske at berette om de fantastiske ting også

Har bare fået et par vidunderlige komplimenter i dag ..."Din mave sidder bare så flot - du bær det virkelig flot, og du har da næsten ikke taget noget på vel??"... fra 2 kolleger helt uafhængigt af hinanden.... EJ HVOR BLEV JEG BARE GLAD...Også selvom jeg godt ved at ja! - jeg har fået en stor røv og ja! - mine lår er blevet tykke, så blev jeg bare så glad at jeg næsten kunne tude...

Jeg glæder mig til at få vores datter i armene - så kan man begynde at tænke på at smide de ekstra kg igen... men lige nu vil jeg bare dvæle ved de vidunderlige komplimenter om at jeg ser godt ud selv i hval-kostume

Så kom frisk! - hvad er jeres opturs-oplevelser?...dem vil vi også høre om

Knus Sky 34+2

dejligt med opture og hvor fedt at du nu har alle basic tingene til den lille tøs der er ikke noget så skønt som at sidde og kigge på de bitte små stykker tøj og forestille sig den lille baby man snart skal til at give det på!!

min dagens optur er nok at manden har lovet at hænge vuggen op i aften og at jeg lige har fået en besked fra min mor der bor på island at hende og far kommer på besøg i efterårsferien
glæder mig sådan
og så er puslekommoden renoveret så nu kan jeg godt gå på loftet og finde kasserne med det midste tøj frem og begynde at vaske og stille på plads til lillesøster

god dag allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.