jeg er bange for..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Anonym trådstarter

at jeg er blevet gravid igen. Det kan jeg simpelthen ikke holde til.  Det er kun 6½ mdr siden jeg fik den skønneste lille basse. men samtidig blev keg også den knap så stolte "ejer" af en meget slem fødselsdepression der først nu er gået helt over. Det er så hårdt med alt det vi har været igennem og jeg kan da slet ikke overskue at skulle igennem det igen.

Jeg har ikke haft mens siden d. 10 juni. imellemtiden var der et kondom der gik i stykker. Jeg tog en test i mandags som var negativ, men stadig ingen mens. Jeg kan hverken fysisk eller psykisk klare endnu en graviditet og da slet ikke endnu en fødsel. Men Hold KÆFT hvor er det svært at skulle tænke abort når man har den sødeste lille basse.

Jeg ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg. Skulle bare ud med det og fortælle det til nogen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

L-Mortil3

Anonym skriver:

at jeg er blevet gravid igen. Det kan jeg simpelthen ikke holde til.  Det er kun 6½ mdr siden jeg fik den skønneste lille basse. men samtidig blev keg også den knap så stolte "ejer" af en meget slem fødselsdepression der først nu er gået helt over. Det er så hårdt med alt det vi har været igennem og jeg kan da slet ikke overskue at skulle igennem det igen.

Jeg har ikke haft mens siden d. 10 juni. imellemtiden var der et kondom der gik i stykker. Jeg tog en test i mandags som var negativ, men stadig ingen mens. Jeg kan hverken fysisk eller psykisk klare endnu en graviditet og da slet ikke endnu en fødsel. Men Hold KÆFT hvor er det svært at skulle tænke abort når man har den sødeste lille basse.

Jeg ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg. Skulle bare ud med det og fortælle det til nogen!

Puha, det er bare slet ikke sjovt, man kan altid klynge sig til håbet om at den bare er forsinket, nu du tester negativ!

Det lyder som et rigtig hårdt forløb du har været igennem! Og jeg kan jo kun forestille mig det, men håber der intet er, så du ikke behøver skulle tage flæere svære beslutninger!

Et stort kram herfra!!!

Anmeld

19. juli 2010

baby2010

Vent og se søde Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.