3 aborter = udredning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.942 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Lon1976

Hej

Hvis man kommer ud for 3 aborter bliver man tilbudt en udredning for og finde ud af hvad der evt. gør at man ikke kan holde på barnet.

Mit spørgsmål er så, hvordan sådan en udredning foregår - er der nogen der har været i den uheldige situation?

Jeg har selv været igennem 2 MA og er nu gravid igen, men det er lige før jeg forbereder mig mere på en udredning end en vellykket graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

MarleneH

Jeg tror det er meget forskelligt!! Jeg aborterede 4 gange inden de tjekkede mig.. Ved os valgte de at tjekke vores kromosomer, da jeg har haft en ufrivillig abort med en pige, som så viste sig at have turner syndrom... Prøverne var heligvis helt okay... Men syns du skal kontakte din læge og høre hvad de vil gøre..

Knus Marlene

Anmeld

16. juli 2010

Lon1976

MarleneH skriver:

Jeg tror det er meget forskelligt!! Jeg aborterede 4 gange inden de tjekkede mig.. Ved os valgte de at tjekke vores kromosomer, da jeg har haft en ufrivillig abort med en pige, som så viste sig at have turner syndrom... Prøverne var heligvis helt okay... Men syns du skal kontakte din læge og høre hvad de vil gøre..

Knus Marlene

Tak for dit svar.

Jeg ved at de vil undersøge mig, hvis det også går galt denne gang og jeg er blevet lovet at blive scannet tidligt og fuldt tæt, men pga ferie, så er jeg 9 uger henne når jeg skal til 1. læge besøg og håber så, at jeg ret hurtigt får en henvisning til en scanning.

Anmeld

19. juli 2010

Smilendesussi

Hejsa.

Jeg hører lige med på denne. Har selv prøvet hhv. MA og SA inden for det sidste ½år. Så går og krydser fingre for en vellykket graviditet næste gang.

Knus herfra

Anmeld

19. juli 2010

tinasmor

Jeg har haft 1 MA og en SA her vil de ikke gøre noget før det er 4 gang.

Anmeld

19. juli 2010

tinasmor

Lon1976 skriver:

Hej

Hvis man kommer ud for 3 aborter bliver man tilbudt en udredning for og finde ud af hvad der evt. gør at man ikke kan holde på barnet.

Mit spørgsmål er så, hvordan sådan en udredning foregår - er der nogen der har været i den uheldige situation?

Jeg har selv været igennem 2 MA og er nu gravid igen, men det er lige før jeg forbereder mig mere på en udredning end en vellykket graviditet

Jeg har hørt om massere, der har mistet to gange hvor alt var HELT normalt 3 gange. Er sikker på, at alt er som det skal være med dig og du ender med en dejlig lille unge

Anmeld

20. juli 2010

Lon1976

tinasmor skriver:

Jeg har hørt om massere, der har mistet to gange hvor alt var HELT normalt 3 gange. Er sikker på, at alt er som det skal være med dig og du ender med en dejlig lille unge

Tak, det krydser vi for - det ville da være lykken

Det er individuelt fra hospital til hospital om det er ved 3. eller 4. gang de underøsger årsagen, men det føles bare så hårdt, at man skal udsættes for det så mange gange.

God sommer

Anmeld

22. juli 2010

Mischa

Jeg har haft 2 missed abortions og en spontan, jeg er også blevet sendt til en udredning, men min journal er desværre bare ikke kommet så langt endnu, så jeg er nået at blive gravid igen. det er 2 måneder siden jeg skulle ha hørt fra dem inde på hospitalet, det er for dårligt, men vi krudser også fingre.

Der kan være så meget, jeg har hørt at hvis man danner for meget kolosterol, eller hvis man bare mangler et stof i koppen, hvis man har for højt et immunforsvar, man kan også bare være uheldig.

der kan spille meget ind men jeg ønsker jer held og lykke og tro på at jeres mirakel bliver stærkere og vokser sig større

Det er hårdt.. der er mange som har mistet adskellige gange før de fik deres ønskebørn uden hjælp det skal nok lykkes

Anmeld

23. juli 2010

Lon1976

MischaKuhr skriver:

Jeg har haft 2 missed abortions og en spontan, jeg er også blevet sendt til en udredning, men min journal er desværre bare ikke kommet så langt endnu, så jeg er nået at blive gravid igen. det er 2 måneder siden jeg skulle ha hørt fra dem inde på hospitalet, det er for dårligt, men vi krudser også fingre.

Der kan være så meget, jeg har hørt at hvis man danner for meget kolosterol, eller hvis man bare mangler et stof i koppen, hvis man har for højt et immunforsvar, man kan også bare være uheldig.

der kan spille meget ind men jeg ønsker jer held og lykke og tro på at jeres mirakel bliver stærkere og vokser sig større

Det er hårdt.. der er mange som har mistet adskellige gange før de fik deres ønskebørn uden hjælp det skal nok lykkes

Først et STORT tillykke med din graviditet.

Hvilket hospital hører du til? Det da for dårligt med så lang ventetid - man skal løbende følge dem op.

Jeg har netop et stofskifteproblem, men den hospitalslæge som har med det at gøre, siger at det ikke har noget med det.

Tja der er ikke andet for end at håbe på det bedste - jeg krydser fingre for os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.