Bimmer 13+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.474 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

DK

Hej

Ja min termin er jo blevet rykket lidt, så det ikke længere er om fredagen at jeg præcis går ind i en ny uge. Jeg har dog bestemt at fredag=fotodag for så kommer der en uge imellem alle billederne, og det er jo for at se den vokse jeg tager billeder og ikke for at vide hvordan den så ud præcis 13+0. Derfor forsætter jeg med fredag!

Nu er jeg jo så i uge 14! VILDT! NF scanning som de fleste nok ved i onsdags, i får lige et lille foto med af en tykmavet og langbenet Bimmer

Jeg synes ikke maven sådan er vokset yderligere siden sidst. Det var den vist heller ikke sidste gang, men den har jo også været "stor" længe i forhold til hvor langt jeg er henne!

Ha en super dejlig weekend! Jeg skal på arbejde i dag og i morgen og så har jeg ferie! Skøøønt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Halbschön

Bimmer og mor er super hotte ;o)

Jo, jeg synes maven er vokset lidt ;o)

Anmeld

16. juli 2010

Diana...

nåå en sød lille bimmer

Og super flot mave.

Jeg synes nu også maven har vokset

Anmeld

16. juli 2010

DK

Synes i det? Jeg må vist lige kigge lidt på de billeder igen he he...

Anmeld

16. juli 2010

Sofia

Du ser smækker ud! Og må jeg lige kommentere på pingvinerne i baggrunden - er det ikke de nyindkøbte? Dem kan jeg godt forstå du ikke kunne stå for

Anmeld

16. juli 2010

Assi

Nøj en fin mave!

Anmeld

16. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Neeeej, hvor er den fin, - ja både maven og Bimmeren Nu er det snart en "rigtig" gravidmave (hvor folk også tør spørge en om hvornår det skal være) Den sidder saftsusme flot på dig (jaja big surprise - NOT!)... Når vi kommer hjem så må du liiige komme forbi så jeg kan ae den lidt

Anmeld

16. juli 2010

NoName

Sikke en fiiin mavse du har...

Anmeld

16. juli 2010

Mettemus

Er som sædvaneligt dybt misundelig på din flotte mave! Bimmeren må hygge sig rigtig meget derinde....

Anmeld

16. juli 2010

smokin

DK skriver:

Hej

Ja min termin er jo blevet rykket lidt, så det ikke længere er om fredagen at jeg præcis går ind i en ny uge. Jeg har dog bestemt at fredag=fotodag for så kommer der en uge imellem alle billederne, og det er jo for at se den vokse jeg tager billeder og ikke for at vide hvordan den så ud præcis 13+0. Derfor forsætter jeg med fredag!

Nu er jeg jo så i uge 14! VILDT! NF scanning som de fleste nok ved i onsdags, i får lige et lille foto med af en tykmavet og langbenet Bimmer

Jeg synes ikke maven sådan er vokset yderligere siden sidst. Det var den vist heller ikke sidste gang, men den har jo også været "stor" længe i forhold til hvor langt jeg er henne!

Ha en super dejlig weekend! Jeg skal på arbejde i dag og i morgen og så har jeg ferie! Skøøønt!

glæder mig sådan til at se den når den er kæmpe!

og synes altså den er vokset!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.