Mens. efter behandling iui hjææææælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

CamillaValby

Hej piger.

jeg har været på menopur (stave) fra d. 21-25 juni. D. 2 juli blev jeg så insemineret, efter ÆL sprøjte d. 1 juli.

Min cyklus er normalt på cirka 34 dage.

Nogle siger at når man er i behandling kommer man til at få sin mens. før pga homon osv. Men jeg vil bare gerne lige høre hvad andre har prøvet når de har en lidt længre cyklus end 30 dage.

Håber virkelig i kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

CamillaValby

Er der ingen af jer der ved det? eller som selv har prøvet det/hørt om det mm.

Anmeld

18. juli 2010

Sofiedk

min cyklus har altid været ret lang 32-34 dage, men efter jeg begyndte på iui har den været sådan nogenlunde regelmæssig. Det vil sige at nogle gange svingede dagen for iui, men der gik næsten altid omkring 14 dage efter iui til mens kom

Anmeld

18. juli 2010

CamillaValby

Sofiekdk skriver:

min cyklus har altid været ret lang 32-34 dage, men efter jeg begyndte på iui har den været sådan nogenlunde regelmæssig. Det vil sige at nogle gange svingede dagen for iui, men der gik næsten altid omkring 14 dage efter iui til mens kom

Tusinde tak for dit svar.

Efter normalt cyklus skal jeg have min mens. omkring på fredag. Bare mere om det er før jeg kunne regne med at den kom

For i dag er det dag 17 efter iui.

Anmeld

18. juli 2010

Sofiedk

Man plejer ikke at gå ud fra nogle tidligere mens perioder når man er i behandling, men man regner bare med 14 dage efter iui har man testdag. Har du testet endnu? For indtil videre er du jo gået 3 dage over tid

krydser fingre for dig.

Anmeld

18. juli 2010

CamillaValby

Sofiekdk skriver:

Man plejer ikke at gå ud fra nogle tidligere mens perioder når man er i behandling, men man regner bare med 14 dage efter iui har man testdag. Har du testet endnu? For indtil videre er du jo gået 3 dage over tid

krydser fingre for dig.

Jamen det er nemlig det. Jeg er ved at blive helt bims hehe.

Jeg testede i dag men bragende negativ, har jeg ikke fået mens. onsdag prøver jeg igen. Ellers må jeg en tur til lægen.

Anmeld

19. juli 2010

tinasmor

Nogle får mens et par dage før de skal teste. Andre først på selve testdatoen. Det svinger fra person til person.

Jeg håber du er gravid eftersom du jo er gået over tid. Men normalt ville en alm. graviditetstest være nok til at kunne se at du var gravid (de måler jo helt ned til 20 eller 50 en. hcg) måske er du en af de meget få der danner hcg senere, men det er dog sjældent at man går så mange da over, uden at du ville have hcg i blod)

Anmeld

19. juli 2010

CamillaValby

tinasmor skriver:

Nogle får mens et par dage før de skal teste. Andre først på selve testdatoen. Det svinger fra person til person.

Jeg håber du er gravid eftersom du jo er gået over tid. Men normalt ville en alm. graviditetstest være nok til at kunne se at du var gravid (de måler jo helt ned til 20 eller 50 en. hcg) måske er du en af de meget få der danner hcg senere, men det er dog sjældent at man går så mange da over, uden at du ville have hcg i blod)

Jeg begynder lidt at frygte at jeg har dannet en ny cyste

Jeg fik fjernet en i feb. 10 efter at jeg var blevet gravid i nov. 09. Men som ikke udviklede sig som den skulle. (jeg vidste ikke jeg var gravid, havde kun symptomerne, og udenblevet mens)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.