husbytte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

HelleBelle

Hejsa.

Jeg har tænkt på om nogen af jer har prøvet at bytte hus med andre i ferien, danskere eller i udlandet?

Synes det kunne være fedt at se andre dele af landet/verden uden at skulle betale i dyre domme for hoteller, meeeen er også lidt skeptisk ved at låne vores hus ud .

Kunne i finde på det?

Har en gammel veninde som på facebook skriver at man kan leje hendes lejlighed i kbh for 3000kr om ugen, i 3 uger her i ferien....synes måske det er liiige lovlig dyrt

Forresten er der nogen her fra Bornholm

Knus

Helle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

holbøll

Vi har snakket om det og er blevet enige om at vi ikke kunne tænke os at gøre det med fremmede. Men vi har et par gode venner i Bagsværd som vi har snakket om at gøre det med. Vi bor alligevel hos hinanden når vi skal noget på sjælland og de skal noget her i Vestjylland. Men vi kender jo i forvejen hinandens huse og køkkenskabe

Jeg synes så ikke at 3000 er så meget, specielt ikke, hvis det er rimeligt central. Man får jo hellere ikke meget sommerhus for 3000 her i højsæsonen.

Knus Carina

Anmeld

16. juli 2010

HelleBelle

Hejsa Carina.

nej nu kender jeg jo ikke priserne på hoteller i kbh, måske det er  meget rimeligt , det er nok lidt fordi det er venner...

vi har også tilbudt vores hus gratis til nogle venner der bor på falster, på samme måde som Jer har vi før overnattet hos hinanden .

Så det tør vi godt mens vi selv er på ferie...ville ønske vi var friske nok til at bytte med en familie i sydfrankrig .....

knus

Helle.

Anmeld

16. juli 2010

Annette

HelleBelle

Vulevu fransjæ
Du låne mit hus og jeg låne dit hus
Alt er tilgængeligt især støvsuger, gulvskrubbe og støvklude, hihi

Aj jeg ville heller ikke turde bytte med mennesker jeg ikke kender, det er jo ikke sikkert man har de samme holdninger, til hvordan huset skal afleveres, man ved heller ikke hvor meget der bliver kigget rundt om i huset, men ville ikke have noget imod at bytte med venner

Knus Annette. der har nogle laange 14 dage foran sig (arbejde fra 8 til 17 hver dag )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.