kan i huske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

L-Mortil3

line melias mor skriver:

jeg sidder her og tænker tilbage på min fødsel. har den på video men husker den ikke sådan rigtigt. jer der har født husker i stadig smerten,husker i stadig da i skulle presse og husker i stadig jeres veer. syntes det hele er forsvundet fra min hukommelse og ville nogle gange ønske jeg kunne gøre det hele om igen

Nej ikke rigtig, vi er jo så heldige at kroppen fortrænger de fleste dårlige ting, så oplevelsen står tilbage, som overvældende overskuelig, og praktisk talt smertefri

Jeg kan huske det var hårdt, men slet ikke hvilke propartioner af smerte man går igennem, og jeg gør det med glæde igen hvis jeg får endnu en dejlig charmebøf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Diana...

Nej jeg husker ikke selve smerten men jeg kan huske at det gjorde ond og jeg kan huske HELE forløbet hvert sek. Men selve smerten husker jeg ikke.

Jeg kan huske at lige inden han kom ud siger 3 af lægerne i kor NU Diana Nu det altså nu han skal ud NU han har det ikke godt. Og LILLE Diana blev til superwomen og presset så meget jeg kunne og jeg kan huske at det gjorde mega ond og ud kom han og da ham kom op på min mave havde jeg allerede glemt smerten og det irriteret mig fordi der var jo superwomen og det var jo bare vild så stærk jeg var og så glemmer man der bare hi hi.

Nu hvor jeg er gravid igen er jeg mega bange for forløbet og fødslen fordi det var ved at gå galt første gang. Men før jeg blev gravid igen glædet jeg mig til at skulle opleve superwomen igen

Anmeld

16. juli 2010

Stepmom87

Jeg husker TYDELGT veerne og den ulidelige smerte jeg gik med i 5 døgn inden prinsessen kom ud, men jeg har aldrig syntes at presseveerne gjorde ondt, måske mere fordi det var tegn på at mit mareridt som gravid snart var overstået..

Anmeld

16. juli 2010

LinLin

Jeg husker det overhovedet ikke! - kun godt, tror jeg. VIlle man gøre det igen, ellers?

Anmeld

16. juli 2010

Mathilde

Jeg husker opstarten fint mens vi stadig var hjemme, men fra vi satte os i bilen er det hele mere tåget og uskarpt i min hukommelse...det gik meget stærkt og jeg åbnede mig meget hurtigt til sidst! Da jm mærkede på mig første gang var jeg helt åben og havde begyndende presseveer

Smerten...tja jeg jeg ikke huske eller fremkalde HVOR ondt det gjorde, men jeg kan godt fornemme hvordan smerten var, hvor den sad henne osv. Jeg kan huske at jeg gik rundt lige til det sidste, men hver gang jeg fik en ve, måtte jeg smide mig på gulvet pga smerter

Jeg er ikke en af dem der bare glemte det hele med det samme! Der gik faktisk lang tid hvor jeg var overvældet over de smerter jeg havde gået igennem. Jeg tror det har meget at sige, at jeg ikke følte med "med" mentalt fordi det gik så stærkt og fordi jeg var meget længere i forløbet end jeg regnede med..

Anmeld

16. juli 2010

Muffinmus

He he, JA- eller dvs både og.

fordi jeg usler da jeg anden gang fik veer og tænkte..nårh ja, det var såda det føltes. Havde bildt mig selv ind jeg SAGTENS kunne huske smerten ved veerne. Og da de første 2 timer var gået var jeg simpelthen så naiv at tænke(IGEN), det her kan jeg da snildt klare.....

KÆFT hvor havde jeg glemt hvor ondt da kan gøre efter nogle timer. Manner da også.Husker det lidt bedre den her gang endnu...men tror jeg endnu engang ville blive overrasket hvis jeg fik dem igen nu her.

Mange ting husker jeg ellers ikke, men har for nylig læst min rapport igennem og tænkte nårh ja, det er da også rigtigt. Så noget havde jeg i hvert fald helt glemt. Bla andet at jeg stort set besvimede fordi mit blodtryk bare faldt drastisk....Osv osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.