Keabla skriver:
Har kløet de sidste mange dage og jeg er ved at blive, ja ..SINDSSYG! Ringer til min egen læge, men han har ferie og bliver derfor stillet videre til en anden læge i byen.
Han beslutter at han gerne vil se mig og efter at have undersøgt min urin og mit blodtryk, sender han mig vedere på sygehuset.
Her bliver jeg mødt af en jordemoder som beder mig om at lave en urinprøve. Her får jeg også målt mit blodtryk og hun mærker på maven.
- Urinen viser +3 protein :/
- Blodtrykket er lidt for højt, men ikke alarmerende.
- Maven mærkes fin, men det gør MEGET ondt på mig når hun trykker øverst på maven.
..suk!
Imorgen tidlig skal jeg på sygehuset og have taget blodprøver til nærmere undersøgelse.
Sidste besked jeg fik var; hvis de viser at der stadig er for meget protein imorgen bliver vi nødt til at indlægge dig.
Nogen der har en idé om hvad der foregår?
Knus fra mig, 29+5 ..
For meget protein kan være tegn på svangerskabsforgiftning.. og derfor tager de en blodprøve for at be- eller afkræfte det..
Under graviditeten har man øget udflåd og det kan også gi protein i urinen.. Dette var tilfældet ved mig flere gange i graviditeten, så jeg blev tjekket tit for svangerskabsforgiftning.. Oven i hatten havde jeg også et MEGET forhøjet blodtryk..
Jeg havde ikke svangerskabsforgiftning, og fødte en stor sund og rask dreng 
Anmeld