Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mig og kæresten er så småt allerede begyndt at kigge på møbler til baby .. Vi har ikke voldsomt med plads , og skal derfor finde på en god løsningen til puslepladsen .. Vi regner med at det bliver en eller anden form for puslekommode (:Så frem med billederne ! Og gerne hvor I har købt den også (;
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
her er vores pusleplads. det er en stor kommode fra Ikea med god plads ovenpå til dimser og så selve puslepladsen ved siden af, som er en gammel een vi fandt i vores kælderrum i kbh og som også har været brugt til min niece
Tjuhl skriver: her er vores pusleplads. det er en stor kommode fra Ikea med god plads ovenpå til dimser og så selve puslepladsen ved siden af, som er en gammel een vi fandt i vores kælderrum i kbh og som også har været brugt til min niece
Hvor fiint (:- Hvor har du købt den uro ? :p
Vi har også snakket om at købe sådan et som kan klappes sammen .. ( Mest fordi vi så kunne tage det med i sommerhus osv. :p )
Maja_4000 skriver: Hvor fiint (:- Hvor har du købt den uro ? :p Vi har også snakket om at købe sådan et som kan klappes sammen .. ( Mest fordi vi så kunne tage det med i sommerhus osv. :p )
jeg tyvstjal uroen fra Rosa og købte den herinde : http://www.kidshome.dk/product.asp?product=593
Her er vores, som vi håber SNART kommer i brug. Har dog en lille lampe der skal op, som ligger klar
Jeg beklager at billedet vender forkert kan ikke finde ud af at dreje det.
Her er vores.
Jeg har ikke lige et billede af vores lige nu, smider et par billeder ind senere..
Men hvis du mangler plads er et ophængt puslebord et godt køb..
Her er vores 2 puslepladser, en i stueetagen og en på førstesalen.
Her er vores
Her er min pusleplads. Jeg har købt puslekommoden brugt, så ved ikke så meget om den, andet end at jeg er vildt glad for den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128