Hej.
Nogen der kender www.madlog.dk ???
Har en veninde, der virkelig gerne ville tabe sig. Vi snakkede lidt og jeg kunne mærke, du manglede en at motivere sig med. Jeg tænkte... Tjah.. Hvorfor ikke, så jeg er gået på kur nu.
Jeg løber 3-4 gange om ugen. 3 x efter løbeprogram og ellers extra træning, hvis jeg kan holde til det. Men jeg passede slet ikke på min mad, hvilket har resulteret i, at jeg havde taget 11 kg på siden januar. Der stoppede jeg med at ryge, men jeg startede også med at løbe.
Nå men så blev jeg anbefalet madlog.dk fra en anden hjemmeside og måtte jo lige ind og lure. Jeg blev meldt til og det er en god side for mig.
Jeg kan bedst lide at have tingene sort på hvidt. Ligesom jeg løber efter løbeprogram, får jeg nu alt mit mad skrevet ned i madlog.
Jeg har nu været medlem og skrevet alt mit mad ned i 1½ uge og har tabt mig 3 kg. Hvad præcis det er, jeg har tabt mig, ved jeg ikke, men kiloene er væk fra vægten af...
Der var faktisk en hel det mad, jeg spiste, som jeg gik og troede var sundt, hvilket var ret forkert og virkelig var det, der gav kcal på mig.
Nå, men er der min nogle der kender og har prøvet madlog??
VH Kloster
Anmeld