Madlog.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.180 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

Kloster

Hej.

Nogen der kender www.madlog.dk ???

Har en veninde, der virkelig gerne ville tabe sig. Vi snakkede lidt og jeg kunne mærke, du manglede en at motivere sig med. Jeg tænkte... Tjah.. Hvorfor ikke, så jeg er gået på kur nu.

Jeg løber 3-4 gange om ugen. 3 x efter løbeprogram og ellers extra træning, hvis jeg kan holde til det. Men jeg passede slet ikke på min mad, hvilket har resulteret i, at jeg havde taget 11 kg på siden januar. Der stoppede jeg med at ryge, men jeg startede også med at løbe.

Nå men så blev jeg anbefalet madlog.dk fra en anden hjemmeside og måtte jo lige ind og lure. Jeg blev meldt til og det er en god side for mig.

Jeg kan bedst lide at have tingene sort på hvidt. Ligesom jeg løber efter løbeprogram, får jeg nu alt mit mad skrevet ned i madlog.

Jeg har nu været medlem og skrevet alt mit mad ned i 1½ uge og har tabt mig 3 kg. Hvad præcis det er, jeg har tabt mig, ved jeg ikke, men kiloene er væk fra vægten af...

Der var faktisk en hel det mad, jeg spiste, som jeg gik og troede var sundt, hvilket var ret forkert og virkelig var det, der gav kcal på mig.

Nå, men er der min nogle der kender og har prøvet madlog??

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Svei

Kloster skriver:

Hej.

Nogen der kender www.madlog.dk ???

Har en veninde, der virkelig gerne ville tabe sig. Vi snakkede lidt og jeg kunne mærke, du manglede en at motivere sig med. Jeg tænkte... Tjah.. Hvorfor ikke, så jeg er gået på kur nu.

Jeg løber 3-4 gange om ugen. 3 x efter løbeprogram og ellers extra træning, hvis jeg kan holde til det. Men jeg passede slet ikke på min mad, hvilket har resulteret i, at jeg havde taget 11 kg på siden januar. Der stoppede jeg med at ryge, men jeg startede også med at løbe.

Nå men så blev jeg anbefalet madlog.dk fra en anden hjemmeside og måtte jo lige ind og lure. Jeg blev meldt til og det er en god side for mig.

Jeg kan bedst lide at have tingene sort på hvidt. Ligesom jeg løber efter løbeprogram, får jeg nu alt mit mad skrevet ned i madlog.

Jeg har nu været medlem og skrevet alt mit mad ned i 1½ uge og har tabt mig 3 kg. Hvad præcis det er, jeg har tabt mig, ved jeg ikke, men kiloene er væk fra vægten af...

Der var faktisk en hel det mad, jeg spiste, som jeg gik og troede var sundt, hvilket var ret forkert og virkelig var det, der gav kcal på mig.

Nå, men er der min nogle der kender og har prøvet madlog??

VH Kloster

Næ, det har jeg ikke,...jeg har sat mig ind i hvad der er i de forskellige madvarer og ved godt hvad jeg må og ikke må.

Men det er da en super måde for dig,. kan jeg høre og dejligt du har fået lidt indsigt i det sunde og knap så sunde...men mon ikke det er typisk for mennesker der ikke før har skulle kæmpe med overvægt, at de selvfølgelig heller ikke har sat sig ind i hvad der er godt og skidt. Men bare har spist nu vægten ikke sagde noget...du er som nok sundere nu end da du vejede de 11 kg mindre....

Anmeld

15. juli 2010

Sofiedk

Jeg kender kun gode ting om madlog.dk ... Det er en super hjemmeside der gør det at holde øje med hvad man spiser SUPER NEMT ....

Der er selvfølgelig ingen tvivl om at sund fornuft er god, men nogle gange er det meget rart rent faktisk at kunne se et resultat af det man propper i hovedet. Plus at det med at man kan dele resultatet med andre nogle gange får en til lige at tænke en ekstra gang inden man spiser den der lille bitte usunde ting

Anmeld

15. juli 2010

Lullaby

Jeg er også superglad for den. Har tabt mig 6 kg

Anmeld

16. juli 2010

lonemus

Ja, jeg er osse på madlog.dk.

Jeg prøvede osse at tabe mig ved egen hånd, hvilket gik fint med de første mange kilo, men så gik mit vægttab i stå

Det er drøn svært at vide hvor mange kalorier der er i hvad, samt hvor store portioner man må spise. Men med Madlog er det virkelig nemt og meget overskueligt.

Perfekt program for mig - og billigt

Lone

Anmeld

16. juli 2010

Maddox

Jeg er også på madlog..

Jeg er STOR fan af madlog, da det (når jeg husker at taste) hjælper mig med motivationen. Det er en fed følelse, når man om aftenen stadig ikke har opnået det fulde antal kcal, man måtte indtage i løbet af den dag..

Må dog gå til bekendelse og indrømme at jeg nogle uger, har "glemt" at taste ind, havd jeg har spist

Min vægt er dog heldigvis ikke steget, siden sidst jeg tastede

Indtil nu, har jeg tabt 3,5 kg ved hjælp af Madlog

Anmeld

16. juli 2010

trunte24

Hej

Jeg kender ikke super meget til madlog.dk, men så vidt jeg ved koster det penge at være medlem der. (ret mig, hvis jeg tager fejl) Derfor vil jeg bare gøre opmærksom på en gratis side der hedder madital.dk, den kan det samme som madlog kan.

Den har jeg brugt og været meget glad for

mvh Line

Anmeld

17. juli 2010

Tulle28

Jeg har brugt den en smule og synes det er en super side - ikke mindst fordi man også kan indtaste motion. Og så er det en glimrende motivationsfaktor, når man liiiiige er kommet til at sluge en frøsnapper og kan se, hvor mange kalorier der rent faktisk røg ned!

Knus Tulle

Anmeld

25. juli 2010

baby2010

Altså jeg bruger madital.dk - det er gratis og så vidt jeg kan fornemme ligner det madlog ret meget???

Anmeld

25. juli 2010

Shibby

Er lige blevet medlem..50 kr for  uger,100 kr for 10 uger..Det er sgu forsøget værd

Jeg hedder shibby derinde som her ^^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.