inspiration til pizzafyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Hehe ja det lyder meget mærkeligt
Har du nogle sinde smagt bananer stegt på grillen? Det er samme smag... og dem elsker jeg også...

Har også en opskrift på en indonesisk ret hvor der også skal banan i... det smager vildt godt..

Jeg kan vist bare godt lide banan.... høhø

høhø, banan...

Jeg er ikke meget for varm banan, så jeg tror jeg springer over.. Men måske jeg finder på det i engang. Ingen ved!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

otlitrom

Maria-s skriver:

Jeg er helt helt vild med oliven og artiskokker på pizza! Og er rigtig lækkert sammen med oksekød. Fx. oksekød, friske champinon, artiskokker, oliven, friske tomatskiver. Lidt en "de 4 årstider" bare med oksekød i stedet for skinke

Ja og så dejlig ost på selvfølgelig. Pizza og ost er uadskillige  

Det lyder også godt. Men igen.. manden er en kræsenpind, så han dør af sult, hvis jeg stiller det på bordet.

Her er fyld til mange gode "alene hjemme"-pizza'er!!

Anmeld

15. juli 2010

Assi

her er det tit:

tomatsovs (flåede tomater, hvidløg, frisk basilikum, bal. eddike - kogt i et stykke tid og blendet), frisk moz ost, chorizo, peberfrugt, evt majs

eller tomatsovs, frisk moz ost, kylling stegt i lidt pesto, champignon.

...og så lige frisk ruccula over lige inden servering MUMS!

Anmeld

15. juli 2010

Maja_4000

Jeg fik engang en i Sverige med tomat , ost , kylling , peanuts og banan xD
Det lyder nok lidt mystisk .. Men det smagte faktisk rigtig godt ! Og jeg kan endda normalt ikke lide banan :p 

Anmeld

15. juli 2010

lisbethita

kitty skriver:

Vi skal have hjemmelavet pizza i aften

Jeg har taget hakket oksekød ud af fryseren... Men derudover er jeg lidt tom for idéer... For vi får altid det samme på. Løg, peberfrugt, oksekød og ost...

Ud med sproget damer! Hvad kommer I på pizza hjemme hos Jer?

BACON!!!!! Da det giver monster meget smag

HVIDLØG/ OLIVENOLIE - da det også giver smag

Oksekød i klumper (vi lægger det rå på i små klumper)

OST.....naturligvis

Og ellers bruger vi enten peberfrugt eller frisk tomat, som lægges på inden vi lægger det i ovnen. 

Det er nok meget som I gør, men bacon og hvidløgsolie gør underværker ;-)

BON APPETITE :-)

Anmeld

15. juli 2010

Sakris

Koge en dåse flåede tomater med frisk basilikum og hvidløg. På pizzadejen med skinkestrimler, ost, kartoffeltern (kogt på forhånd), cherrytomat skiver og forskellige af de grønne friske krydderier. Det smager rigtig godt!

Nogle gange har vi også puttet pamasan ost eller ananas på øverst! og til sidst evt en lille smule roculasalat (dog ikke når der også er ananas).

Ellers er tomatsause, parmaskinke-uden fedtkant, masser af parmasanost og lidt salat til sidst også rigtig godt.

Jeg har en sjov kæreste der ikke bryder sig om hakkekød på pizza, så det får vi aldrig.

Anmeld

15. juli 2010

oo

en "vegetar" pizza med en god tomatsovs, aubergineskiver og en god, halvstærk ost ovenpå skal man nu heller ikke kimse af - det lavede Karl til mig i efteråret

Anmeld

15. juli 2010

Maria.

kitty skriver:

Spinat? d'et lyder spændende.. Jeg tror da jeg skal lave tøse-pizza i weekenden

Yes!! Det er verdens bedste pizza!

Anmeld

15. juli 2010

Munder

Ranarupta skriver:

Vi putter pt. parmaskinke (uden de der fedtkanter), friske tomater, frisk basilikum, mozarella-ost på...

MUMS, den version skal vi have i morgen Den smager nemlig rigtig top nice

Anmeld

15. juli 2010

Elvers

Vi er helt vilde med en pizza med: hjemmelavet tomatsauce på, masser af frisk mozerella og gorgonzola. Så bliver pizzaen bagt, og når den er kommet ud af ovenen, så skal der parmaskinke, rucola og halverede cherrytomater på inden servering... MUMS!

Men gorgonzola er nok svært at servere for en kræsen mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.