"Flere børn"
ok det køre lidt rundt oppe i mit hovedet og jeg ville ønske der er en som kan hjælpe mig, jeg har fire dejlige børn emma sofie rasmus og mads fire søde og dejlige børn som jeg elsker rigtig højt men jeg ønsker mig en til så jeg har fem, jeg ved at jeg har kærlighed til alle mine børn.
mads er udviklingetshæmmet og går på edalskolen som er lukket nu og flyttet til pindstrup jeg arbejde 28 timer om ugen og har fåde 5 timer af kommunen, vil til at arbejde i en børnehave og læse til padgogo ass i grenå, fortæl mig hvem har mange børn og går det ikke godt jegfortæl mig om jeg gøre det rigtig
knus jeanette
Lenas svar
Kære Jeanette
tak for dit spørgsmål. jeg tror desværre ikke jeg er den rigtige til at besvare det for dig.
Jeg håber en af de andre i panelet vil være mere kvalificeret til lige netop det spørgsmål, men jeg håber alt det bedste for dig, og at din beslutning bliver den rigtige uanset hvad du vælger.
De bedste hilsner
total-sundhed
Lena tilbyder lukkede mødregruppe arrangementer og fertilitetspakker i samarbejde med Jeannette, som er zoneterapeut i total-sundhed. Derudover tilbydes personlig træning, kostvejledning samt biopati.
Se Lenas hjemmeside: Total-sundhed.dk
Anmeld