Menses??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

Hyner

Hvornår fik i det efter fødsel??? Jeg har haft det for mindre en 14dage siden,  men nu i nat er jeg begyndt at bløde igen... Kan det være menses igen??? Skal måske lige sige at sidste menses varede i små 14 dage. Og hvis det er kan det forklarer min dødbringende hovedpine som ankom i går eftermiddags...

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Monica

Nu kan jeg ikke huske nøjagtig hvor længe siden det er du har født,men jeg havde en masse bøvn m min mens. Jeg fik nogle piller der stoppede blødningen. Blødte som du beskriver i knap 14 dage og så startede det igen og det var så voldsomt og havde det SÅ dårligt!!! Synes du skal snakke med lægen.

Moni

Anmeld

15. juli 2010

Tynen

Jeg fik det en små 3 uger efter at jeg havde født, og siden er den faktisk kommet fuldstændig regelmæssig (Ja, altså.. Lige indtil jeg startede på p-piller.. Så er min krop spasset fuldstændig ud    )

Anmeld

15. juli 2010

Hyner

Monica skriver:

Nu kan jeg ikke huske nøjagtig hvor længe siden det er du har født,men jeg havde en masse bøvn m min mens. Jeg fik nogle piller der stoppede blødningen. Blødte som du beskriver i knap 14 dage og så startede det igen og det var så voldsomt og havde det SÅ dårligt!!! Synes du skal snakke med lægen.

Moni

Jamen jeg fødte d 4 juni... så det er da ikke såå længe siden... Men jeg må da sige at jeg har det ikke dårligt, kun hovedpine den dag jeg får det røde... Det gjorde jeg også før graviditeten.  Men synes da det er lidt træls det kommer så hurtigt igen...

Anmeld

15. juli 2010

Hyner

Tynen skriver:

Jeg fik det en små 3 uger efter at jeg havde født, og siden er den faktisk kommet fuldstændig regelmæssig (Ja, altså.. Lige indtil jeg startede på p-piller.. Så er min krop spasset fuldstændig ud   )

Argh hvor nederen at din krop spasser sådan... Det er jo ikke ligefrem det man regner med at den vil når man starter på pillen igen...

Anmeld

15. juli 2010

Tynen

Hyner skriver:

Argh hvor nederen at din krop spasser sådan... Det er jo ikke ligefrem det man regner med at den vil når man starter på pillen igen...

Nej for helvede... Jeg aner snart ikke hvad jeg skal gøre efterhånden.
Startede lige ud med at bløde i 9 (SOM I NI!) uger og nu kører jeg så med 1 uge fri, en uge nitte, en uge fri, en uge nitte osv.

Jeg tænker lidt med din hovedpine - Kan det ikke også være af varmen?
Jeg får tit dundrende hovedpine hvis det er varmt i vejret og jeg ikke får nok at drikke..

Anmeld

15. juli 2010

Hyner

Tynen skriver:

Nej for helvede... Jeg aner snart ikke hvad jeg skal gøre efterhånden.
Startede lige ud med at bløde i 9 (SOM I NI!) uger og nu kører jeg så med 1 uge fri, en uge nitte, en uge fri, en uge nitte osv.

Jeg tænker lidt med din hovedpine - Kan det ikke også være af varmen?
Jeg får tit dundrende hovedpine hvis det er varmt i vejret og jeg ikke får nok at drikke..

WHAT THE FUCK!!!!

Er du sikker på det er det mærke piller du skal bruge??? Det lyder da helt hen i hegnet... Det kunne jeg da seriøst ikke arbejde med...!!

Jo selvfølgelig kan h-pinen sagtens have noget med varmen og gøre, men tror det ikke lige i dette tilfælde... Dels fordi jeg inden mine graviditet kunne præcis sige hvornår det røde kom. H-pine kl 8+/- og så kom det røde mellem 9-10. Og nu har jeg jo ikke ondt i knoppen mere, det var kun i går. 

Ville da bare ønske jeg kunne komme igang med mine piller hurtigst muligt...

Anmeld

15. juli 2010

Muffinmus

1 gang eftrer 8 uger

2 gang efter 6 uger...rigtig skod..

Anmeld

15. juli 2010

Kaufie

8 mdr efter fødslen...... lucky me..... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.