Ide til Overraskelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

NLME<3

Hej alle i skønne tøser

Mig og manden har vores første "kæreste aften" på lørdag efter vores søn blev født i december.

Jeg er helt tom for ideer, kan kun komme i tanke om, biografen, ud og spise og sådan noget.

Min mand har vagt hele weekenden, så det begrænser os også lidt, vi må kun være en halv times kørsel væk hjemme fra.

Håber i har nogle super gode ideer

Kram fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

AnneP

louieibsen skriver:

Hej alle i skønne tøser

Mig og manden har vores første "kæreste aften" på lørdag efter vores søn blev født i december.

Jeg er helt tom for ideer, kan kun komme i tanke om, biografen, ud og spise og sådan noget.

Min mand har vagt hele weekenden, så det begrænser os også lidt, vi må kun være en halv times kørsel væk hjemme fra.

Håber i har nogle super gode ideer

Kram fra mig

Hvor lyder det dejligt at i har fundet tid til en kæreste aften

tror kun jeg har samme idé'er som dig, ville nok ikke bruge tiden i en biograf, på nær hvis der var en film begge meget gerne ville se, man får jo slet ikke snakket når man sidder i en biograf! Jeg er nok mere til noget cafeé besøg efter en gang god mad! så får man også gået lidt, holdt om hinanden og de små pauser til kys og kram på en gåtur er da bare skønne!

Håber I får en fantastisk Kæreste Aften!

Anmeld

15. juli 2010

NLME<3

AnneP skriver:

Hvor lyder det dejligt at i har fundet tid til en kæreste aften

tror kun jeg har samme idé'er som dig, ville nok ikke bruge tiden i en biograf, på nær hvis der var en film begge meget gerne ville se, man får jo slet ikke snakket når man sidder i en biograf! Jeg er nok mere til noget cafeé besøg efter en gang god mad! så får man også gået lidt, holdt om hinanden og de små pauser til kys og kram på en gåtur er da bare skønne!

Håber I får en fantastisk Kæreste Aften!

ja det skal være noget hvor vi også kan snakke, ville så gerne have været i tivoli, men der er lidt for langt  Vi har også snakkede om at tage ud og spise, men det gør vi også når lille mand er hjemme. før hen lavede vi jo alt muligt, men ens liv er jo blevet vendt på hovede på den gode måde. Så nu er det helt underligt at skal lave noget selv.

Tak

Kram

Anmeld

15. juli 2010

bette

hvad med at bowle.. og så finde på en fræk gave til den der vinder..

Anmeld

15. juli 2010

NLME<3

bette skriver:

hvad med at bowle.. og så finde på en fræk gave til den der vinder..

uha ja det var en god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.