Hej.
Jeg har lidt været bange for den samme reaktion fra min veninde...
Vi har tit snakket om folk fra tidligere skoler mm fik børn og pakkede sig helt ind i den verden, og sån ville vi aldrig blive, så da jeg blev gravid var jeg vildt bange for hun ville føle jeg ville blive sådan og tilsidesætte hende.
Men sådan blev det heldigvis ikke.
Hun tog det rigtig pænt, og der gik ca en uge så havde hun købt graviditetsbøger til mig, og var igang med diverse kreativiteter til babyen.
Vi snakker stadig om at det blir anderledes og at jeg skal huske at sætte tid af til mig selv/os, og jeg har bedt hende huske mig på det hvis jeg kommer til at gemme mig for meget i babyverdenen derhjemme.
Det tror jeg har overbevist hende om at jeg stadig rigtig gerne vil hende og er bange for at miste det vi har.
Så måske du skulle gøre noget lignende?
Bede dem huske at invitere dig selv om du har sagt nej de sidste 10 gange, pga baby eller manglende overskud? For at vise at du virkelig gerne stadig vil?
Jeg er ihvertfald ovenud lykkelig for at min veninde vil være en del af det selvom det ikk er hende med børn og den slags, men når nu det blir en del af mig vil hun det selvfølgeligt også.
Hun syns det er helt hen i vejret at jeg overhovedet har tænkt tanken, at hun ikk ville ta det pænt og gerne vil være en del af det... Og det er jo os rigtigt 
Er ked af du ikk fik samme reaktion, men prøv at gi dem lidt tid.
Håber de kan komme til at glæde sig med dig 
Anmeld