synes jeg føler mig halv tyk allerede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.752 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Mka

Havde ikke regnet med at jeg allerede ville føle mig halv tyk, billedet er lige taget, så er selvfølgelig også lidt oppustet.

Hvad skal det ikke ende med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Mira0911

Ej, det er da en fin mave... ;)

Anmeld

14. juli 2010

NinaNymannMadsen

det da en fin lille mave. men det går stærkt.

her er et billed hvor jeg kun er godt 8-9 uger henne (fødte en dejlig pige sidste år)

men selvf om aftenen er du lidt "tykkere" da man jo er oppustet.

men det er da en rigtig fin mave. og det skal da nok ende ud med en rigtig flot rund mave

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juli 2010

Mka

Astasmor skriver:

det da en fin lille mave. men det går stærkt.

her er et billed hvor jeg kun er godt 8-9 uger henne (fødte en dejlig pige sidste år)

men selvf om aftenen er du lidt "tykkere" da man jo er oppustet.

men det er da en rigtig fin mave. og det skal da nok ende ud med en rigtig flot rund mave

uhh ja det gik også hurtigt var   Ja kan ikke forstå at det går så hurtigt i starten hehe.  Længe at gå og være halv tyk, bare man kan skjule det en mdr eller to endnu på jobbet

Anmeld

14. juli 2010

Mka

MoarJ skriver:

Ej, det er da en fin mave...

Mange tak

Anmeld

14. juli 2010

NinaNymannMadsen

Mka skriver:

uhh ja det gik også hurtigt var   Ja kan ikke forstå at det går så hurtigt i starten hehe.  Længe at gå og være halv tyk, bare man kan skjule det en mdr eller to endnu på jobbet

det burde kunne lade sig gøre men en bluse ud over ser man det ikke rigtig. det ligner bare man har taget lidt på til at starte på og så begynder man at kunne se det.

har andre mave billeder i mit galleri.

Anmeld

14. juli 2010

Mka

Astasmor skriver:

det burde kunne lade sig gøre men en bluse ud over ser man det ikke rigtig. det ligner bare man har taget lidt på til at starte på og så begynder man at kunne se det.

har andre mave billeder i mit galleri.

Ja nu det også sommer, så er det godt med masser af løst tøj   ( plejer ellers at gå i tæt tøj, da jeg er meget lille og slank, men går ikke mere hi hi )Dem må jeg lige ind og se

Anmeld

14. juli 2010

NinaNymannMadsen

Mka skriver:

Ja nu det også sommer, så er det godt med masser af løst tøj   ( plejer ellers at gå i tæt tøj, da jeg er meget lille og slank, men går ikke mere hi hi )Dem må jeg lige ind og se

hiih ja det godt med sommer. var højgravid sommern sidste år fødte den 26 juni.

men det dejligt så har man sommerkjolerne på og de er jo lidt løse og en løs top eller sådan noget kan altid gøre det jo... :d

det er bare iorden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.