Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er sikkert ikke den eneste der drømmer om lidt koldere vejr..:-) Har seriøs overvejet at tage til sydens sol alligevel, hvis jeg kan holde til 30 grader her hjemme hvorfor så ikke tage på ferie..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har ikke så svært ved at klare varmen som forventet... De andre gange har jeg været højgravid vinter og forår og har næsten haft det varmere der end nu.....
Men ja, nogle dage med rigtig lummer-varme er hårde at komme igennem:-)
Tina2 skriver: Jeg har ikke så svært ved at klare varmen som forventet... De andre gange har jeg været højgravid vinter og forår og har næsten haft det varmere der end nu..... Men ja, nogle dage med rigtig lummer-varme er hårde at komme igennem:-)
er hedigvis heller ikke begyndt at have vand i kroppen endnu..:0) men er jo også kun 29+4 i dag, så det kan jo nå at komme, var en stor vandballon sidst..
Caar1983 skriver: er hedigvis heller ikke begyndt at have vand i kroppen endnu..:0) men er jo også kun 29+4 i dag, så det kan jo nå at komme, var en stor vandballon sidst..
Også her.... Har begge de andre gange tabt 15 kg den første uge efter fødslen, så meget vand i kroppen.... Har lidt nu..... Det bli'r sikkert værre!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128