Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg har været i behandling med IUI og er nu vist nok mod alle odds blevet gravid. Det er der ihvertfald 4 tests der siger. jeg burde være omkring en 5 uger henne nu og vil selvfølgelig gerne have taget en blodprøve så jeg ved hvad mit hcg siger, men min almindelige klinik er lukket indtil d. 24 juli. Vil min egen læge overhoved gøre noget nu allerede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

otlitrom

Ring til din alm. læge og forklar situationen. Så tror jeg ikke der skulle være noget i vejen for at h*n tog en blodprøve.

Og tillykke Jeg tror jeg har luret hvem du er

Anmeld

14. juli 2010

Sofia

STORT TILLYKKE

Anmeld

15. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tillykke

Tror sagtens du kan få din læge til at tage en blodprøve.

Anmeld

15. juli 2010

Kløver

Anonym skriver:

Jeg har været i behandling med IUI og er nu vist nok mod alle odds blevet gravid. Det er der ihvertfald 4 tests der siger. jeg burde være omkring en 5 uger henne nu og vil selvfølgelig gerne have taget en blodprøve så jeg ved hvad mit hcg siger, men min almindelige klinik er lukket indtil d. 24 juli. Vil min egen læge overhoved gøre noget nu allerede?

Synes godt du kan snakke med lægen om det, for har du feks været i hormonbehandling, kan det jo give et falsk positivt svar, så synes lægen ville være en god ide, så du ikke skal gå så længe og vente på svar

for en lille spire 

Anmeld

15. juli 2010

Anonym trådstarter

Min almindelig læge vil så ikke tage andet end en urinprøve og så må jeg vente til min klinik åbner igen med at få taget blodprøve og scanning. Hurra for 11 dage ventetid.

Anmeld

15. juli 2010

CamillaValby

Hihi kan godt forstå dig.

Men så nyd de dejlige to streger

Anmeld

15. juli 2010

oo

ih hvor stort! TILLYKKE!

lægen er ikke altid så medgørlig som klinikken, de kan ikke forstå alle de tanker vi behandlingskvinder har når vi først tester positivt. som fx at vi gerne vil vide HCG tallet. men klinikken tager heldigvis gerne blodprøve og så får du også en tidlig scanning, så de kan tjekke at alt er som det skal være. det passer meget godt med, at hvis du er 5 uger nu og skal vente 11 dage, så er du 7 uger når de åbner og kan give dig en tid til scanning og til den tid burde I kunne se hjerteblink

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.