Bimmer til NF-scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

oo

iiiih hvor er det dejligt at læse! jeg tænkte på dig igår aftes og tænkte, at imorgen (idag) måtte føles uendeligt langt væk efter sådan en blødning (uanset hvor lille den er!)

ja, alle de der dimser får alting til at virke så meget mere virkelig og sikkert (hvorfor tror du jeg har et helt babyværelse klar 3 måneder før temin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Riksen

DK skriver:

Nej det var helt almindelig nf-scanning. Min kæreste stiller RET mange spørgsmål a la "hvad er det, hvorfor det, hvad kan man se der" osv, så måske er det derfor at hun har fortalt mere? Det tog ikke så lang tid, max 10 min!

Hun var vist ny, så måske derfor at hun havde alt hendes lærdom i frisk erindring, og derfor også "gad" fortælle lidt mere. Hun pegede ligesom på hjertet med den der scanner dims, og så trykkede hun på noget så man kun kunne se barnets puls, og også kunne høre den! Ret vildt! Og så var det Mikkel spurgte hvad den var...

Nå på den måde, det giver mening. Jeg er normalt også en Spørge-Jørgen, men i går hulkede jeg bare.

Det er da skønt at få gennemgået alt og oven i købet også lyttet til hjertet - er kun en smule misundelig

Tillykke igen!

Anmeld

14. juli 2010

DK

iiiih hvor er det dejligt at læse! jeg tænkte på dig igår aftes og tænkte, at imorgen (idag) måtte føles uendeligt langt væk efter sådan en blødning (uanset hvor lille den er!)

ja, alle de der dimser får alting til at virke så meget mere virkelig og sikkert (hvorfor tror du jeg har et helt babyværelse klar 3 måneder før temin

Uhh jeg ender helt klart også med at have alt klar 3 mdr. før! Det er kun fornuftigt! Uhh og tak for tankerne!

Anmeld

15. juli 2010

Lone Jakobsen

super dejligt med en vellykket nf. kan godt forstå du tæller ned allerede

Anmeld

15. juli 2010

Bayze

Åhr hvor dejligt at høre - jeg er glad på dine vegne

Anmeld

15. juli 2010

Tina2

DK skriver:

Ihh så var det jo idag! Efter en del mavepine pga. lille blødning igår, så skulle vi idag til den planlagte nf-scanning.

Og alt var så fint!!!Hjertet slog 156 slag i minuttet. Der var både arme, ben, fødder, hænder og fingre. To fine hjernehalvdele og mavesækken kunne også ses.

I Horsens giver de kun "høj" eller "lav" risiko for Downs, ikke noget tal. Men sygeplejersken sagde "ork... der er lav lav risiko for mongolisme" så det var jo bare super dejligt at høre!

Bagefter tog Mikkel og jeg ind til byen og købte de første babyting. Det blev til en flok pingvin-unger, en snegl der kan trille og et par sutter! Så er vi officielt startet på Bimmerens udstyrs pakke! Ihhh jeg ved godt der er fjollet, men jeg er bare SÅ glad for de små ting! Det føltes meget mere rigtigt, sikkert og virkeligt med en god nf under bæltet, og de første baby-items i hus!

Forresten, så rykkede de mig lidt frem, så det nu officielt hedder d. 19/1. Så er der barsel d 22/12, perfekt lige inden jul. Er det forbudt at begynde at tælle ned allerede?

Knus og lykke til alle!

Ditte

Åh det lyder DEJLIGT!!!! Kan godt forstå du allerede er begyndt at tælle ned  Skal I vide køn på bimmer?

Anmeld

15. juli 2010

DK

Tina2 skriver:

Åh det lyder DEJLIGT!!!! Kan godt forstå du allerede er begyndt at tælle ned  Skal I vide køn på bimmer?

Ja vi skal! Kønsscanning er bestilt. D. 9/8 allerede med garanti for at det kan ses eller vi må komme igen, til kun 500 kr. Kirstine skal også med og glææææder sig helt vildt! Det gør vi andre nu også

Anmeld

15. juli 2010

morethanperfect

DK skriver:

He he he he... lige præcis!!!

Dejligt at høre alt er okay ..

Det kunne virkelig være fedt hvis du faktisk fødte den 9/1

Anmeld

15. juli 2010

Tina2

DK skriver:

Ja vi skal! Kønsscanning er bestilt. D. 9/8 allerede med garanti for at det kan ses eller vi må komme igen, til kun 500 kr. Kirstine skal også med og glææææder sig helt vildt! Det gør vi andre nu også

Det kan jeg godt forstå, Filuca (6 år) og jeg var også ved at springe i luften af nysgerrighed  Fik kønsscanning i uge 17 og 3D i uge 28 til samlet pris på 1600 kr:-) Alle pengene værd :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.