Mælk i brysterne nu ? :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Mikkel's mor <3

Hej i skønne tøser..
igår efter jeg havde været i bad, tørrede mig som jeg plejer omkring brysterne, de var godt ømme, og tænkte ikke mere over det før jeg skulle have BH på, kom jeg til at se at der var noget væske omkring vorterne. det var sådan meget gennemsigtig hvid ?
kan det have været mælk og er det noget der går i sig sev igen ? jeg er 18+2 og syntes at det virker tidligt.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Jennifer skriver:

Hej i skønne tøser..
igår efter jeg havde været i bad, tørrede mig som jeg plejer omkring brysterne, de var godt ømme, og tænkte ikke mere over det før jeg skulle have BH på, kom jeg til at se at der var noget væske omkring vorterne. det var sådan meget gennemsigtig hvid ?
kan det have været mælk og er det noget der går i sig sev igen ? jeg er 18+2 og syntes at det virker tidligt.  

det er helt normalt.... man producerer Råmælk, ret tidligt... det er så smart at kroppen tilpasser mælken, så den passer til baby uanset hvor langt henne du er... men altså, det kaldes råmælk, helt normalt.... den rigtige mælk løber som regel først til et par dage efter fødslen:0)

Anmeld

14. juli 2010

LRJ

Jennifer skriver:

Hej i skønne tøser..

Det er ganske normalt, det er bare råmælk

Anmeld

14. juli 2010

Mikkel's mor <3

Mange tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.