Indkaldelse til speciallæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Marco2

Hej piger.

er jo glad for at have været til scanning igår og alt så fint ud. Men så idag får jeg brev fra Skejby om at jeg på mandag skal komme til samtale med en speciallæge...???

Hvorfor skal jeg mon det? Så bliver jeg jo pludselig nervøs for om de har fundet noget i mine blodprøver eller andet...

Har aldrig hørt om andre der er blevet indkaldt til samtale med en speciallæge.....

Og det kan jo ikke være på baggrund af scanningen igår, for det var jo på privatklinik...

Kan selvfølgelig ikke komme igennem på det tlf-nummer der er opgivet.

Nogle der har prøvet det eller har en anelse om hvad søren det drejer sig om?

AG - lettere nervøs igen, men som havde håbet jeg bare kunne nyde det nu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Helle30

Det lyder godtnok mærkeligt, AG. Jeg kan desværre ikke sige, jeg har prøvet det eller hørt om det. Håber du snart kan komme igennem på tlf. så du kan få besked. Det er da også underligt, der ikke står, hvad det handler om

- Helle

Anmeld

14. juli 2010

Marco2

Så kom jeg igennem.

Og det er bl.a. pga mit høje blodtryk der blev målt første gang ved egen læge at jeg skal derud. Så fik jeg da det på plads. Men ja jeg synes også det var mærkeligt at de ikke skriver hvad det drejede sig om, og det bare var en indkaldelse til samtale med speciallæge.

Nå, men vi er jo på ferie på mandag, så fik flyttet tiden til den 28. hvor jeg også skal til nakkefold.

Men er da glad for at jeg kan nå de ting i min ferie, for ellers skulle man da godt nok ha' meget fri fra sit arbejde. 

Så nu håber jeg bare at 9 dages ferie i syden kan få mit blodtryk godt ned

AG

Anmeld

14. juli 2010

Bamme

Underligt, de ved da godt at dit blodtryk 2. gang var ok?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.