2. jordemoderbesøg overstået :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Bolette

Hejsa alle sammen

Jeg har lige lidt glæde jeg gerne vil dele ud af...! Vi har i morges været til 2. jordemoderbesøg og det gik bare så fint! Vi hørte en rigtig fin hjertelyd og jordemoderen skønnede vores lille Prins til at veje ca. 1100 gram  Vi var sidst afsted til scanning da jeg var 20+1, så det var efterhånden noget tid siden at vi havde hørt til ham. Så vi er bare SÅ glade for at vide at han har det godt og at han udvikler sig rigtigt  

Ha' en rigtig go' dag - mange herfra Bolette 28+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Assi

Skønt alt bare går godt

Anmeld

25. juli 2010

Gyllibik

Lyder skønt, dejligt at det hele er som det skal være.

Vi skal  til 2. besøg imorgen, og glæder os rigtig meget. Føler han er vokset helt vildt- det er mutti her også-, så vil gerne høre hvad de gætter lille prinsen til.

Er der noget specielt til 2. besøg vi skal være obs på?

Anmeld

26. juli 2010

Bolette

Gyllibik skriver:

Lyder skønt, dejligt at det hele er som det skal være.

Vi skal  til 2. besøg imorgen, og glæder os rigtig meget. Føler han er vokset helt vildt- det er mutti her også-, så vil gerne høre hvad de gætter lille prinsen til.

Er der noget specielt til 2. besøg vi skal være obs på?

Så må I have held og lykke med det hele

Nej, det synes jeg egentlig ikke.. De hører hvordan man har det, om man mærker liv hver dag, mærker på maven, gætter vægten og måler puls osv.. Hører hjertelyd  Så der var ikke noget specielt man skulle være obs på

Anmeld

26. juli 2010

misslea

Bolette skriver:

Hejsa alle sammen

Jeg har lige lidt glæde jeg gerne vil dele ud af...! Vi har i morges været til 2. jordemoderbesøg og det gik bare så fint! Vi hørte en rigtig fin hjertelyd og jordemoderen skønnede vores lille Prins til at veje ca. 1100 gram  Vi var sidst afsted til scanning da jeg var 20+1, så det var efterhånden noget tid siden at vi havde hørt til ham. Så vi er bare SÅ glade for at vide at han har det godt og at han udvikler sig rigtigt  

Ha' en rigtig go' dag - mange herfra Bolette 28+2

Iiihhh det er jo SÅÅ skønt at høre!!! Dejligt at ungerne er nogle prakteksemplarer ikk???

Da vi var til 2. jordemoderbesøg (28+4) vurderede min jordemor, at vores lille prinsesse vejede lidt over 1200 gram...!! Hold da op... så havde hun altså taget 250 gram på, på en uge....

Tror hun havde tappet alt næring ud af kroppen på mig, for jeg selv havde tabt mig....

Men hvor er det dejligt, at alt var perfekt med jeres lille gut.. og skønt du fik ringet og rykket din tid frem søde...!!!

Ha en dejlig dag fra Lea idag 30+0 og kun 10 uger til termin YAY!!!!!

Anmeld

26. juli 2010

Bolette

misslea skriver:

Iiihhh det er jo SÅÅ skønt at høre!!! Dejligt at ungerne er nogle prakteksemplarer ikk???

Da vi var til 2. jordemoderbesøg (28+4) vurderede min jordemor, at vores lille prinsesse vejede lidt over 1200 gram...!! Hold da op... så havde hun altså taget 250 gram på, på en uge....

Tror hun havde tappet alt næring ud af kroppen på mig, for jeg selv havde tabt mig....

Men hvor er det dejligt, at alt var perfekt med jeres lille gut.. og skønt du fik ringet og rykket din tid frem søde...!!!

Ha en dejlig dag fra Lea idag 30+0 og kun 10 uger til termin YAY!!!!!

Det er bare skøøønt ja

Jeg glæder mig virkelig også til næste jordemoder besøg!! Det er SÅ spændende at høre hvor meget de små nu vejer...!!!

Jeg har ikke vejet mig længe!! Så jeg ved slet ikke hvor meget jeg har taget på..

Du må også have en deeejlig dag søde Lea!!  OG JA!!!! KUN 10 UGER TILBAGE... Eller, det må da være 9???

Anmeld

26. juli 2010

misslea

Bolette skriver:

Det er bare skøøønt ja

Jeg glæder mig virkelig også til næste jordemoder besøg!! Det er SÅ spændende at høre hvor meget de små nu vejer...!!!

Jeg har ikke vejet mig længe!! Så jeg ved slet ikke hvor meget jeg har taget på..

Du må også have en deeejlig dag søde Lea!!  OG JA!!!! KUN 10 UGER TILBAGE... Eller, det må da være 9???

ja 9 - hvis du føder en uge for tidligt.. hehhe

Vi er jo 30 fulde uger henne idag... der mangler lige 10 før vi når de 40 fulde uger...

Meeeen... det ville da ikke gøre noget, hvis de kom ud en uge før... heheh

Anmeld

26. juli 2010

Gyllibik

Så har vi også fået overstået 2. jodermoderbesøg. Fanastisk at høre lille prinsens hjerte slå så fint. Jeg er 27+2 idag, og hun gættede prrinsen til at veje lidt over 1300g Det skal lige siges, at  hun kaldt ham kæmpe baby. 

Jeg har taget 11 kg på, men tror det meste er væske. For har hævede hænder og fødder. Kan ikke passe min vielsesring længere.

Anmeld

27. juli 2010

Bolette

misslea skriver:

ja 9 - hvis du føder en uge for tidligt.. hehhe

Vi er jo 30 fulde uger henne idag... der mangler lige 10 før vi når de 40 fulde uger...

Meeeen... det ville da ikke gøre noget, hvis de kom ud en uge før... heheh

Haha - nåe ja, selvfølgelig...  Det er nok bare fordi jeg ikke kan vente!!!!

Ja, de må da gerne "snart" komme  Men argh, jeg kan nok godt vente lidt endnu når jeg tænker nærmere over det...!! Synes der er mange tanker omkring fødslen der så småt begynder at melde sig...

Anmeld

27. juli 2010

misslea

Bolette skriver:

Haha - nåe ja, selvfølgelig...  Det er nok bare fordi jeg ikke kan vente!!!!

Ja, de må da gerne "snart" komme  Men argh, jeg kan nok godt vente lidt endnu når jeg tænker nærmere over det...!! Synes der er mange tanker omkring fødslen der så småt begynder at melde sig...

Ja - jeg har det også meget blandet - for på den ene side, skal hun bare kmme ud i en fart, så mor og far kan hilse på det lille vidunder, men på den anden side, så er der stadig nogle ting, der liiiiige skal forberedes.... ikke mindst mentalt... heheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.