hjælp - er stresset og får snart stress

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Anonym trådstarter

hej piger

hvor skal jeg næsten begynde.. jeg er ved at gå ned med flaget.
Jeg har lige pt 2 deltidsjobs. Det ene er med lidt svingende arbejdstider og det andet er med meget svingende arbejdstider
Min mand er nyuddannet pædagog - og han søger arbejde på livet løs. Så det er mig der trækker det store læs for tiden.

Jeg spiser næsten ikke i løbet af en dag. Tilgengæld får jeg masser af væske - og smøger!

Render rundt med en konstant kvalme. Men har jeg kvalme fordi jeg er sulten eller er det fordi jeg presser mig selv alt for hårdt for tiden?

Kan aldrig falde til ro om aftenen, Og  slet ikke hvis jeg prøver at tage en lur om eftermiddagen. I alt får jeg max 5 timers søvn - i døgnet.

Hvad skal jeg gøre for at geare ned?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Pia.

FERIE FERIE FERIE... Selvom det nok ikke er muligt lige nu hvis det er dig der tjener til dagen og vejen...

Men der er ingen tvivl om du køre dig selv alt for hårdt og det må du altså stoppe med, det bliver du ikke ved at holde til - så ender du med en sygemelding og så ser jeres økonomiske situation nok meget dårligere ud end nu...

var det slet ikke muligt at din mand kunne tage et (ekstra) job ? det er måske ikke så nemt at finde et pædagog job men så måske noget andet...

Har du talt med din læge om det her... ?

Det er vigtigt at man giver sig selv flere pauser i løbet af en dag - du skal have mulighed for at spise dine tre hovedmåltider ordenligt, det er fint at man snupper et æble på vejen, men man skal sidde ned og spise og drikke så kroppen kan gear ned og du kan få ny energi ...

PAS PÅ DIG SELV, der er ikke andre til at gøre det...

De bedste tanker fra Pia.

Anmeld

14. juli 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

FERIE FERIE FERIE... Selvom det nok ikke er muligt lige nu hvis det er dig der tjener til dagen og vejen...

Men der er ingen tvivl om du køre dig selv alt for hårdt og det må du altså stoppe med, det bliver du ikke ved at holde til - så ender du med en sygemelding og så ser jeres økonomiske situation nok meget dårligere ud end nu...

var det slet ikke muligt at din mand kunne tage et (ekstra) job ? det er måske ikke så nemt at finde et pædagog job men så måske noget andet...

Har du talt med din læge om det her... ?

Det er vigtigt at man giver sig selv flere pauser i løbet af en dag - du skal have mulighed for at spise dine tre hovedmåltider ordenligt, det er fint at man snupper et æble på vejen, men man skal sidde ned og spise og drikke så kroppen kan gear ned og du kan få ny energi ...

PAS PÅ DIG SELV, der er ikke andre til at gøre det...

De bedste tanker fra Pia.

det er bare så svært at holde ferie eller gå ned i arbejdstimer da vi snart skal starte i barnløshedsbehandling. Og dertil kommer der STORE udgifter til medicin.

og det med at manden bare må tage noget ekstra arbejde er også svært da han ikke kan tage hvad som helst pga. hans ryg og sådan.

Overvejer at ringe til lægen i løbet af denne her uge, så jeg evt kan få noget at sove på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.