Så vi kommet hjem fra NF scanning <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Diana...

Så er vi hjemvendt fra NF scanning og vi har en helt perfekt lille baby inde i maven  tallene så fine ud de sagde 15879 så det var jo bare super.

Det var noget af en lille livlig baby den hoppet og danset så scanningen tog 1 time fordi de ikke kunne få taget billederne ordentligt, men det gjorde skam ikke mig noget jeg nød og ligge og kikke på den lille bebs.

For ca en uge siden fik jeg sådan en fornemmelse af at vi ventet en lille dreng igen men da jeg så den på skærmen var jeg bare sikker på der var en lille pige så der bliver spændende og se til næste scanning hvad det bliver

Jeg blevså rykket en uge tilbage så jeg nu er 11+6 stedet for 12+6 så min termin er d. 27/1 så det ikke meget over tid jeg skal gå så har jeg 2 februar babyer

Det var rigtig godt for mig og komme til den scanning fordi jeg ikke rigtig har været glad over at jeg er gravid men NUer jeg over lykkelig og synes det er det mest fantastiske der sket længe og jeg glæder mig bare så meget.

Nå men det var lidt fra mig jeg glæder mig til at høre om DK scanning idag også.

KNUS Diana nu en over lykkelig MOAR snart til 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

DK

Tillykke!! Hvor dejligt at alt var super fint!

Uhhh 2 timer til jeg skal til nu! Jeg DØR hvis de er en time forsinkede igen idag!

Anmeld

14. juli 2010

Diana...

DK skriver:

Tillykke!! Hvor dejligt at alt var super fint!

Uhhh 2 timer til jeg skal til nu! Jeg DØR hvis de er en time forsinkede igen idag!

2 timer uhh det også snart. Jeg sgu glad for vi fik så tidlig en tid vi var de første der kom så det var ikke meget forsinkelse der kunne nå og komme, også skulle vi ikke gå og vente på at se den hi hi.

Ej det håber jeg da heller ikke det er sgu dårligt hvis der er det r. hvor er det du skal scannes henne?

Knus

Anmeld

14. juli 2010

DK

Inde på Horsens sygehus! En halv time så kører jeg!

Anmeld

14. juli 2010

Mettemus

Ej hvor dejligt for dig! Det må være lidt af en lettelse endelig at være glad. Og stort tillykke med de fine tal også, så skulle alt jo helst være i skønneste orden. Det lyder da dejligt med en hel time i selskab med den lille ny

Anmeld

14. juli 2010

Mettemus

DK skriver:

Inde på Horsens sygehus! En halv time så kører jeg!

Drik masser af koldt vand, så er der mest gang i baby

Anmeld

15. juli 2010

Riksen

Tillykke med den fine scanning! Dejligt at høre

Anmeld

29. august 2010

MichelleL

Tillykke :-)

Var til min nakkefold da jeg var 13+0 henne og er 15+1 idag :-)

Jeg var heller ikke helt glad - Og havde meget tanken.. Ligger der nu noget derinde? Og jeg var overbevist om en pige osv osv... Og nu er jeg helt sikker på en dreng, den måde min hoppede rundt.. efter hun havde været for meget igang med at rykke på den lille tog den faktisk begge hænder op til hovedet. Man bliver så lykkelig til den scanning - self hvis man er i mindre risico zonen. glæder mig nu til om en lille mdr. til mellemscanningen.. :-) det bliver dejligt at se den igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.