Børneværelset!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

karina pigen

Ja det er nok lidt tidligt, men jeg er en type der godt kan i at forbedre mig, fik igår af vide vi venter en dreng..whee.. selvom jeg faktisk´troede det blev en pige, så alle mine tanker har væretomkring piger..

Jeg tænker tit over hvordan børneværeslet skal indrettet og er så flad for ideer når det kommer til drenge..

mpske har Du allerede et barn eller os er du ligesom mig og har allerede indrettet i hovedet .

jeg har brug for lidt inspiration, så kære mødre plese hjælp mig.vis gerne billeder af dit børneværelse eller dele dine ider..

karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

DK

Først en advarsel, pas på, pas på... denne side har de mest fantastiske ting, til de mest vanvittige priser og levererer ikke til Europa (måske heldigvis??) Men fint og inspirerende er det!

Til inspiration:

http://www.potterybarnkids.com/room/rom/romnur/?page=2

Suuuuk, hvor er det altså fint!!

Anmeld

14. juli 2010

Diana...

EJJJ Hvor skønt tillykke med den lille dreng  Hvor langt henne er du? Ihh jeg vil også havde kønnet atvide  

Jamen vi er jo i gang med det store hus byggerri og vi kan ikke blive færdig før engang til næste år så her kommer Lucas min store dreng på 18 måneder og den lille ny tilat dele værelse og den kommer til at sove hos os til at starte med.

Men Lucas værelse er et meget enkelt værelse med hvide møbler og hvide vægge med en masse ting på men det skal laves om vi skal have noget mere på væggene og så skal han have ny seng til næste år også.

Glæder mig til at se hvad du finder ud af med dit nye drenge værelse.

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.