Jubii så blev det endelig onsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

sbs78

iii hvor har jeg dov glædet mig til i dag. Jeg skal ind og have taget klipsene ud efter ks, men det er nu ikke det jeg har glædet mig mest til. jeg var jo så uhelige at de fik lavet hul op min blære, under ks, så jeg har gået med kateter i en HEL uge føj siger jeg bare. Aldrig i mit liv har jeg da, savnet at selv kunne tisse så meget. I går havde jeg total tude dag over det. for det gjorde ondt og jeg havde det som om jeg skulle tissse hele tiden. Så nu glæder jeg mig bare til kl 9

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Anne85

sbs78 skriver:

iii hvor har jeg dov glædet mig til i dag. Jeg skal ind og have taget klipsene ud efter ks, men det er nu ikke det jeg har glædet mig mest til. jeg var jo så uhelige at de fik lavet hul op min blære, under ks, så jeg har gået med kateter i en HEL uge føj siger jeg bare. Aldrig i mit liv har jeg da, savnet at selv kunne tisse så meget. I går havde jeg total tude dag over det. for det gjorde ondt og jeg havde det som om jeg skulle tissse hele tiden. Så nu glæder jeg mig bare til kl 9

Hvor er det bare fedt for dig at den endelig er ude.... det må ha været frygteligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.