Meningsløst pladder fra et tudeøre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

Munder

Tænk, vores små unger bliver snart 4 år (nogle er allerede fyldt 4, men Andrea er jo rosinen, der først fylder år 1. september)....det er da vildt.

Jeg sad i dag og blev helt vildt nostalgisk. Tænk hvad de har lært på de 4 år. Fra at have været et lille hjælpeløst spædbarn, er de nu små mennesker, der går, taler, hopper og er aldeles vidunderlige. Det er da fantastisk, hvor hurtigt udviklingen sker. Om 2 år skal de starte i skole, og vupti bliver de altså bare store.

Nogle gange kunne jeg godt tænke mig at stoppe tiden, så det ikke helt gik så hurtigt. Hmmm, vil vist ikke rigtig noget med det her indlæg, men jeg må inderømme, at det er mærkeligt, at min lille baby ikke helt er en baby mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Stumpen

Jeg mindes et nogenlunde enslydende indlæg fra dig sidste år

MEN hvis du synes tiden går stærk nu, så skal du slet ikke få nummer to!! Synes virkelig dette år er forsvunden ud i det blå....

Men jeg kan godt følde dig, men samtidig synes jeg det er skønt at se hvordan de udvikler sig og bliver selvstændige kærlige individer...

Skal jeg selv sige det så er Mathilde så dårlig til at tegne, samle puslespil, skrive bogstaver osv, men elsker så det motoriske, det kan ikke blive vildt nok..

Derudover så er spiderman, cars, sørøver, kasketer og pistoler i højsæde....

Anmeld

14. juli 2010

Munder

Stumpen skriver:

Jeg mindes et nogenlunde enslydende indlæg fra dig sidste år

MEN hvis du synes tiden går stærk nu, så skal du slet ikke få nummer to!! Synes virkelig dette år er forsvunden ud i det blå....

Men jeg kan godt følde dig, men samtidig synes jeg det er skønt at se hvordan de udvikler sig og bliver selvstændige kærlige individer...

Skal jeg selv sige det så er Mathilde så dårlig til at tegne, samle puslespil, skrive bogstaver osv, men elsker så det motoriske, det kan ikke blive vildt nok..

Derudover så er spiderman, cars, sørøver, kasketer og pistoler i højsæde....

Tjoooo, det kan vist godt være, at jeg var lige så pladdersentimental sidste år...men denne her tid op til deres fødselsdage sætter en masse tanker igang.

Jeg synes det er fantastisk at de udvikler sig. Jeg er stolt og glad over at vi siden sidste fødselsdag er kommet af med både ble og sut (jeg gruede for begge ting).

Meeeen kunne man trylle en tidslomme frem, så hverken hende og jeg ikke blev ældre de næste par år, ville det da absolut ikke gøre noget.

Jeg glæder mig altså til at se Mathilde og Andrea sammen, de virker som diamentrale modsætninger

Anmeld

14. juli 2010

Stumpen

Munder skriver:

Tjoooo, det kan vist godt være, at jeg var lige så pladdersentimental sidste år...men denne her tid op til deres fødselsdage sætter en masse tanker igang.

Jeg synes det er fantastisk at de udvikler sig. Jeg er stolt og glad over at vi siden sidste fødselsdag er kommet af med både ble og sut (jeg gruede for begge ting).

Meeeen kunne man trylle en tidslomme frem, så hverken hende og jeg ikke blev ældre de næste par år, ville det da absolut ikke gøre noget.

Jeg glæder mig altså til at se Mathilde og Andrea sammen, de virker som diamentrale modsætninger

Altså nu skal jeg jo passe på med hvad jeg skriver, men Mathilde er faktisk rigtig god til at lege med alle børn... Det er yderst sjældent hun er forholden overfor nogen... Så de skal nok falde i spænd, for hun har da prinsesseting, men går bare meget sjældent op i det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.