nu sker det snart...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.113 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. juni 2008

Anonym trådstarter

hej:D
jeg har så mange tanker i mit hovede lige nu...
jeg skal scannes imorgen og ha svar på hvornår æggene skal tages ud...:) jeg glæder mig selvfølgelig, men har bare haft så mange tanker fordi nu nærmer det sig... mine tanker er: vil jeg blive en go mor, vil jeg kunne magte sådan en lille størelse osv.(?):( det er måske meget normalt at tænke sådan det ved jeg ikk. Altså jeg elsker mine veninders børn, men det er noget andet dem kan man sende hjem når de er på tværs det kan man sgu ikk med sit eget...Jeg harr ikk noget spørgsmål som sådan skal bare have mine tanker skevet ned med ord på...:$
(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

MorCamilla

Hejsa Anonyme...

Hvor bliver det spændende at få af vide hvornår de kan tage æg ud... :D Så er det pludselig kommet tæt på..
Jeg vil bare sige til dig at jeg ikke synes det virker "dumt" at have sådan nogle tanker, jeg havede dem også da min fødsel begyndte at mærme sig.. Hvad nu hvis jeg ikke kan klare det? Hvad nu hvis Kasper og jeg ikke kan klare det sammen? hvad nu hvis hele tiden....
Jeg tror det er meget normalt at tænke sådan.. Tror aldrig man kan blive 100% klar til at blive forældre før man pludselig står med det lille pus..

Alt held og lykke her fra..

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.