Hæmorider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.271 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg lider desværre en del af forstoppelse og har pga dette fået en ret stor hæmoride.
Jeg har før haft mindre hæmorider som bare er gået i sig selv og egentlig ikke har generet... men denne gang synes jeg det er ret væmmeligt.

Er der nogle gode husmoderråd eller bare gode råd til hvordan jeg kommer den til livs?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Delilah

Tror det bedste ville være at gå til lægen med det hvis det er en gene :/

Anmeld

13. juli 2010

Anonym trådstarter

Tror det bedste ville være at gå til lægen med det hvis det er en gene :/

Den er først kommet igår så håbede lidt jeg selv kunne gøre noget for at den gik væk, inden jeg behøvede at gå til lægen....

De andre gange har jeg, efter snak med lægen, kunne skubbe den ind igen, hvilket har hjulpet. Har ikke forsøgt det denne gang dog, da den er lidt øm.

Anmeld

13. juli 2010

puttecolle

Anonym skriver:

Jeg lider desværre en del af forstoppelse og har pga dette fået en ret stor hæmoride.
Jeg har før haft mindre hæmorider som bare er gået i sig selv og egentlig ikke har generet... men denne gang synes jeg det er ret væmmeligt.

Er der nogle gode husmoderråd eller bare gode råd til hvordan jeg kommer den til livs?

hej....

nu lider jeg rigtigt meget af dem også når jeg ikke er gravid. normalt kommer jeg kun af med min afføring hver 3uge og hverken læge eller ouh kan fortælle hvad der er galt...

men jeg ville nok ringe til lægen og få udskrivet nogle stikpiller som hedder Doloproct det er første gang jeg får dem og mine er blevet mindre de sidste par dage har de nemmelig været på str med 5kroner hvilket har gjort mega ondt. håber du kan bruge mit svar.

Nicole 29+2

Anmeld

13. juli 2010

line melias mor

min mor købte noget creme på apoteket til mig det var guld værd

Anmeld

13. juli 2010

L-Mortil3

Jeg brugte ylocain, til mine lige efter jeg havde født.

Det var GULD værd!! (Det er smerte og kløestillende)

Anmeld

13. juli 2010

Anonym trådstarter

1000 tak for jeres svar! Jeg må afsted på apoteket imorgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.