blefri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

puttecolle

hej tøsser...

jeg går og tumler med en ting vores datter bliver 2 den.18.8 og er i pleje pga en fejl fra sagsbehandlens side hvilket hun ikke vil indse men det er ikke derfor jeg skriver..

vores datter er hjemme hver mandag i mange timer og der er en potte her hjemme til hende og hun sætter sig også på den og forstiller sig at hun laver noget og har snakket med plejemoren om vi skal prøve og gøre hende blefri men det vil hun ikke.. det virker som om at plejemoren ikke tør tag den chance men vil ikke bare begynde når hun kun er hjemme om mandagen også hun putter ble på hende igen det vil jo bare være et tabbu for hende, og syns det vil være synd.. og det gøre mig bare så ked af at hun ikke vil gi det en chance.

nogen der kan hjælpe mig til hvad jeg skal´?? er virkelig så ked af det.

Nicole 29+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Assi

Hej

Jeg vil give dig ret i, at det er vigtigt, at i er enige, så hun ikke oplever forskellige signaler hvert sted. Har du spurgt plejemoderen, hvorfor hun ikke vil? Mener hun din datter er klar? Det er virkelig flot, hvis din datter bliver blefri allerede. Jeg tænker umiddelbart (og jeg er bestemt ikke ekspert), om det ikke er en ide at vente. God ide at træne lidt "for sjov" med potte og ble. Men vente med de større skridt lidt endnu. Men altså jeg ved jo ikke, om det er fordi din datter udtrykker, at hun vil af med bleen, at I prøver nu?

Jeg har selv en pige, der bliver 3 her i august. Vi er i gang med at gøre hende blefri nu - hun var ikke klar før. Men der er børn jo så forskellige. Jeg håber , I finder en god løsning

Anmeld

14. juli 2010

puttecolle

Assi skriver:

Hej

Jeg vil give dig ret i, at det er vigtigt, at i er enige, så hun ikke oplever forskellige signaler hvert sted. Har du spurgt plejemoderen, hvorfor hun ikke vil? Mener hun din datter er klar? Det er virkelig flot, hvis din datter bliver blefri allerede. Jeg tænker umiddelbart (og jeg er bestemt ikke ekspert), om det ikke er en ide at vente. God ide at træne lidt "for sjov" med potte og ble. Men vente med de større skridt lidt endnu. Men altså jeg ved jo ikke, om det er fordi din datter udtrykker, at hun vil af med bleen, at I prøver nu?

Jeg har selv en pige, der bliver 3 her i august. Vi er i gang med at gøre hende blefri nu - hun var ikke klar før. Men der er børn jo så forskellige. Jeg håber , I finder en god løsning

jeg har prøvet og snakke med plejemoren om det men hun lukker bare i som om det ikke er hende jeg snakker til og syns det så trals...

hun virker rigtigt klar også fordi hun selv går ud til potten og sætter sig og pejer så på wc´et som om at jeg skal sætte mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.